Gjest Golden90 Skrevet 8. oktober 2009 #1 Skrevet 8. oktober 2009 Hei Jeg håper noen kan hjelpe meg litt med dette: På sidene til Strawberrynet står det at de tilbakebetaler tollavgiften, dersom du må betale det. Jeg måtte betale 478 kr i toll, og siden jeg er en fattig student vil jeg mer enn gjerne ha de tilbakebetalt av Strawberrynet. Det står at man skal sende med kvittering på beløpet i en mail til dem, men hvordan får jeg gjort dette da? Kvitteringen jeg fikk fra Posten har jeg jo kun i papirform Noen som kan hjelpe meg? Setter stor pris på det! Tusen takk!!
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2009 #2 Skrevet 8. oktober 2009 Du må scanne kvitteringen inn på pcn og sende den.. Har du ikke scanner, kan det jo hende du kan låne på feks biblioteket...
Gjest Golden90 Skrevet 8. oktober 2009 #3 Skrevet 8. oktober 2009 Aiai.. Jeg lurte litt på det, så får vel gjøre det da:) Takk skal du ha!
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2009 #4 Skrevet 8. oktober 2009 Det er også mulig å rett og slett ta bilde av kvitteringen med digitalkamera (går ut fra at du har det) og maile det til dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå