Gå til innhold

Wolford strømpebukser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lett og lett etter strømpebukser i ull, men finner bare strømpebukser de har blandet masse akryl i. Da kan jeg jo like gjerne gå uten!

I går fant jeg endelig noen fra Wolford i ull, men de var dyre!! 700-800 kroner for en strømpebukse. Er det noen som har strømpebukser derfra som kan fortelle meg om de virkelig er verdt den prisen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har lett og lett etter strømpebukser i ull, men finner bare strømpebukser de har blandet masse akryl i. Da kan jeg jo like gjerne gå uten!

I går fant jeg endelig noen fra Wolford i ull, men de var dyre!! 700-800 kroner for en strømpebukse. Er det noen som har strømpebukser derfra som kan fortelle meg om de virkelig er verdt den prisen?

Wolford har også i ull til kr. 340,- mener jeg å huske. Den er glatt. De finnes også en ribbestrikket som koster litt mer.

De er veldig gode og holder bra. Ikke veldig tykke og litt over 50% ull, men synes at de varmer bra for det. Så at det var kommet en ny i den prisklassen du nevner der men det synes jeg blir altfor dyrt.

I fjor kjøpte jeg ullstrømpebukser fra Oroblu som var veldig tykke og varme. Tror det var 400 for de. Falke er også et godt merke som også har rimelige i ull.

Håper det var til nytte:)

Skrevet

Jeg har et par fra Falke, som visstnok skal ha samme kvalitet som Wolford. De sitter mye bedre enn billige ullstrømpebukser, og jeg har vært veldig fornøyd med dem. Men jeg klarte å slite hull på den ene foten etter én sesong, og er ikke så fornøyd med akkurat det. Men så var de også så behagelig å gå i, at jeg brukte dem veldig mye, så jeg kan muligens ikke klage særlig.

Jeg er hvertfall ikke i tvil om at jeg skal slutte å kjøpe billige ullstrømpebukser, fordi de holder dårlig sammenlignet med dyrere. Jeg går mye i skjørt/kjoler, og trenger derfor noe som holder litt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...