Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Besteforeldre har jo ALT!! Så lurer jeg på om noen har noen gode tips å gi?Tenkte kanskje på en kurv med forskjellige ting oppi, men hvilken ting?

Vin

Vinglass

Kaffe

Te

Spekemat

Gode oster

Konfekt

CD

Bok

Servietter med vakert motiv på

Pynt med twistsjokolader og frukt og pakk kurven inn i cellofan med et personlig kort :)

Vin

Vinglass

Kaffe

Te

Spekemat

Gode oster

Konfekt

CD

Bok

Servietter med vakert motiv på

Pynt med twistsjokolader og frukt og pakk kurven inn i cellofan med et personlig kort :)

Mange bra ideer der! Du kan også putte oppi noen fine stearinlys, og konfekten kan jo være hjemmelaget, i et fint glass?

En annen ting man kan gi til besteforeldre som har alt er fotogave. Det kan f.eks være et fint bilde av dem selv, som du gjør noe med. (Fremkalle på lerret, pute, kopp, +++), eller et bilde av deg sammen med de, osv. Besteforeldre er veldig vanskelige å finne gave til! Og samtidig blir de jo glade for alt de får. (Ikke alle da kanskje, men mine ihvertfall).

Farmor fikk et enkelt bilde i ramme av min sønn til jul i fjor. Og rapportene tilsier at om hun har en dårig dag, går hun og ser på det bildet, for "man må jo bare bli glad av å se på et sånt smil". Det kaller jeg en vellykket gave.

Men sannelig om jeg vet hva vi skal finne på i år. Kan jo ikke gi henne stadig nye, hun bytter jo ikke ut de gamle (seriøst, alle kortene jeg har laget og sendt i posten til henne og farfar siden jeg flyttet hjemmefra, henger på kjøleskapet. Flere år gamle "gratulerer med dagen"-kort!)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...