Gjest TS Skrevet 20. oktober 2009 #121 Del Skrevet 20. oktober 2009 Kjære TS Lufter hunden i frognerparken hver dag. Men kan ikke huske å ha sett noen dame i trettiårsalderen klatrende runt i trærne? Så jeg undrer - er det i fylla på natten du holder på med den aktiviteten? Jeg klatrer ikke i fylla, som regel. Når er det vanlig å lufte hunden, så kan jeg heller ta en tur uten treklatring... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2009 #122 Del Skrevet 20. oktober 2009 Når er det vanlig å lufte hunden, så kan jeg heller ta en tur uten treklatring... ? hæ ? En dame som klatrer rundt i trærne i en park? Lurer bare på om det er en løgn eller om det faktisk finnes noen som gjør dette? Virker veldig sært. Hadde bare blitt flau om jeg hadde en dame som holdt på med det, beklager ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 20. oktober 2009 #123 Del Skrevet 20. oktober 2009 En dame som klatrer rundt i trærne i en park? Lurer bare på om det er en løgn eller om det faktisk finnes noen som gjør dette? Virker veldig sært. Hadde bare blitt flau om jeg hadde en dame som holdt på med det, beklager ! a) Det står ikke i profilen lenger b) Det er ikke noe jeg bedriver daglig c) Jeg er ikke en sånn hippiedame som klemmer trær så de ikke skal bli hugget ned d) Jeg gjør det heller ikke alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Annen gjest Skrevet 20. oktober 2009 #124 Del Skrevet 20. oktober 2009 Herregud TS, det er tydelig at folk tar det du skriver ad notam. Jeg tolker deg som ei som er voksen, moden og leken. Jeg klatrer også i trær med nevøen min. Det er gøy! Det betyr ikke at jeg driver og tilbringer tid i trær, men at jeg liker å klatre i trær. Sikkert like greit at du har kuttet det fra profilteksten, folk eier jo ikke humor. Du får sikkert kutte det med engler i snøen også, hvis ikke tror de vel at du ligger ute i snøen og vifter daglig til du pådrar deg blærekatar og lungebetennesle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 20. oktober 2009 #125 Del Skrevet 20. oktober 2009 Du skal ringe meg! Åh, ja, får jeg lov!? Elsker GutterSomPulerMangeJenter! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå