Gå til innhold

Tar dere en titt på min profiltekst, også?

Gjest Nysgjerrig og ikke innlogget

Anbefalte innlegg

Så barnslige dere er. Kan dere ikke bare diskutere det som er trådens tema, profilteksten til ts. Jeg synes det er en bra og morsom profiltekst. Men dersom ts også har et bra utseende, er det kanskje en del menn som tror de ikke har så god sjans. Mange menn er usikre. Dette er litt tabu og veldig få menn som klarer å innrømme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

problemet her er vel heller at ts ikke har noe bra bidlet, som sagt av flere her så er selve teksten litt lang og ganse ordinær - så et fint bilde hadde gitt respons! ...noe hun ikke får...

Kanskje på tide å dette ned på jorda her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:roll: og du har sett trådstarters bilde? Syns denne tråden begynner å spore av i verste laget her.

TS, bilde som ser ut som deg, litt kortere tekst, ta bort drittkjekk, og kanskje linedancekurskommentar, så tror jeg du har en god profil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og du har sett trådstarters bilde? Syns denne tråden begynner å spore av i verste laget her.

vel med mindre TS er Angelina Joli lookalike - så er det vel neppe sannsynelig at hun er for fin på bildet (ærlig talt - det er bare dumsnille venninner som kommer med sånt - og man har da ikke KG for å få puter sydd under armene heller?)

Helt ordinær tekst - ergo bytt ut bildet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da ikke måte på! Her tar det av.

Grunnen til at jeg har valgt det bilde jeg har valgt, er at jeg ikke ser sexy ut på det. Noe jeg har en tendens til å gjøre på bilder.

Det er faktisk ikke bare positivt å være fotogen og se sexy ut, for da får man utrolig mange henvendelser som er rent kjønnslige. Noe jeg fikk da jeg hadde et mer striglet bilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk ikke bare positivt å være fotogen og se sexy ut, for da får man utrolig mange henvendelser som er rent kjønnslige. Noe jeg fikk da jeg hadde et mer striglet bilde.

"Alle" får slike henvendelser på nettstdeder!

Seriøst!

Men nå skal jeg droppe ut av denne tråden - blir for dumt dette - jeg kapitulerer: TS SKREMMER sikkert vekk menn med sin helt ordinære tekst og sitt ?bilde.... noe annet er det vist ikke lov å tipse om her...

Merkelig at min utseendemessig vakreste venninne fikk seg kjæreste på nettet... hum... hun jobber som modell - men sikkert ikke like fotogen som TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Øhm? HÆ??? Å være fotogen er å være penere på bilder enn i virkeligheten. Så jeg valgte et hvor jeg så mer ut som meg selv, og ikke så striglet. Det var poenget.

Selv om du er hissigere enn en lemen, så har jeg hørt på det du har sagt, og notert meg det som er fornuftig innimellom sinnet ditt.

Og jeg ønsker ikke en haug med sex-henvendelser. Selv om ALLE får det, så kan jeg vel unngå noe ved å ha et mer naturlig bilde, tenkte jeg.

Men hører hva du sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ikke finlest tråden - men har ikke sett at noen har tipset deg om et mer sexy eller fotogent bilde?

Jeg ønsker ikke at min fremtidige kjæreste skal ha hatt bildet sitt lenge ute på nettet, så jeg ville nok ha tatt kontakt med de som har et bilde som ikke viser så godt hvordan de ser ut. Så kan man heller se mer etterhvert som man blir kjent. Mulig menn som er ute etter sex helst vil se alt med en gang, men det kommer jo ann på hva du ønsker. Men bilde er et must, og det viktigste i profilen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_p

Får du ikke henvendelser fra de guttene du skulle ønske tok kontakt med deg, så må du ta kontakt med dem. Det verste som kan skje er at du ikke får svar, eller at de takker for henvendelsen men tror ikke at dere matcher.

Ved bruk av humor og ironi på nett, eller i skrevet form generelt, kan det fort oppstå misforståelser. Ukjente mennesker vet ikke hvordan du vanligvis ordlegger deg, eller bruker humor i språk og tale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Du er for perfekt... Hadde ikke orket å prøve å leve opp til de, mellom linjene, forventningene TS har til at alt skal være perfekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin profiltekst... :)

Behold humoren - den er (forhåpentligvis..) deg. Kanskje noen finner nettopp den helt riktig..

Og står profilbildet ditt i stil med teksten, så har du kanskje sjans på meg når jeg en eller annen gang ramler innom profilen din.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titter dere på min profiltekst også? Ellers tenner jeg på menn som er sympatiske, smarte, trygge, omtenksomme, dritkjekke, selvsikre, bevisste, rause, morsomme og har fine underarmer, har en hang til å sjarmeres av det litt dypsindige, som kan ha sansen for at jeg er rampete og leken.

Kjempefin profiltekst!

Hørtes jo absolutt ut som en interessant dame!

Men ovenfornevnte sitat av profilen din hadde gjort så jeg ikke hadde sendt mail, spes det uthevede. :fnise: Men det er kanskje bare jeg som er rar da. :vetikke: Men får litt samme inntrykk som Brutalmann skrev ovenfor, at det blir for vrient/jeg er ikke interessert i å prøve å leve opp til den perfeksjonen jeg føler du søker.

Endret av kristian82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Rolf_*
Kjempefin profiltekst!

Hørtes jo absolutt ut som en interessant dame!

Men ovenfornevnte sitat av profilen din hadde gjort så jeg ikke hadde sendt mail, spes det uthevede. :fnise: Men det er kanskje bare jeg som er rar da. :vetikke: Men får litt samme inntrykk som Brutalmann skrev ovenfor, at det blir for vrient/jeg er ikke interessert i å prøve å leve opp til den perfeksjonen jeg føler du søker.

Akkurat som alle andre forsøpla menn her inne. Klare ikke få seg dame og sitter på sin høye hest og tror de er Guder. Jeg spyr. Få dere andre timg å gjøre, gamle menn. Sitte på forumet hver helg forteller jo noe om dere. Dere har hatt deres sjanse., Ta dere av deres damer og la oss ha våre i fred. Dere er patetiske. Holder på med hovedoppgave om akkurat slike som dere. Klarte ikke selv holde parforholdet ved like og leker KLARA KLOK,

Dere skulle ikke tilfeldigvis ha egne barn som trenger støtte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat som alle andre forsøpla menn her inne. Klare ikke få seg dame og sitter på sin høye hest og tror de er Guder. Jeg spyr. Få dere andre timg å gjøre, gamle menn. Sitte på forumet hver helg forteller jo noe om dere. Dere har hatt deres sjanse., Ta dere av deres damer og la oss ha våre i fred. Dere er patetiske. Holder på med hovedoppgave om akkurat slike som dere. Klarte ikke selv holde parforholdet ved like og leker KLARA KLOK,

Herregud, forhåpentligvis holder du i hvert fall ikke på med noen hovedoppgave IRL. Utifra det du skriver her så virker du totalt inkompetent. Finn deg heller noe å gjøre som du har litt greie på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Herregud, klarer du ikke å se selvironien? Hun har ordenssans, men er overhodet ikke selvhøytidelig. Det kremkommer ganske tydelig ut fra hele teksten.

Nei, jeg ser ikke selvironien. Er det noe å si "herregud" for?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:skratte: :dåne:

27 er ikke gammelt. :snurt:

Å om jeg trodde jeg var en gud, ville jeg vel ikke skrevet at jeg "ikke hadde svart for at jeg ikke følte jeg var perfekt nok/ikke ønsket å streve etter den perfeksjonen jeg syns det virker som TS er ute etter".

Hovedoppave om sånne som "meg" ? :hakeslepp: Hva studerer du da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...