Gjest Turbo Skrevet 8. oktober 2009 #1 Skrevet 8. oktober 2009 Hei, Er det noen som har gode forslag til en superkul parka for denne vinteren? Jeg har en lang, varm jakke fra i fjor (Bergans down lady parka ,rosa med dunfór) men har lyst på en ny en som skal være svart. Synes den fra Bergans er kjempefin, men har ikke lyst på to like jakker. Har sett på en fra Canada Goose som heter Lady Trillium Parka som er kjempefin. Men er det noen andre som er finere (det er det jo helt sikkert)? Kriteriene mine er at den skal være varm (ekte dun), dekke rumpa, være både litt praktisk og veldig kul. Det kan godt være via nettbutikk, men jeg har veldig lyst til å ha mulighet til å prøve i butikk også. Noen som har gode råd/kule linker?
Linda29 Skrevet 11. oktober 2009 #2 Skrevet 11. oktober 2009 Jeg kjøpte meg akkurat ny sånn jakke. Er kul, svart, med hette, belte i livet, går til nesten knærne. Men jeg vet ikke om det er dun i den. Den er varm, og det går an å lukke den igjen 2 ganger, altså som en slags genser/vest ved innerste glidelås som går til hoftene, og vanlig glidlås og knapper helt ned, som ytterste lag. Er veldig fornøyd med den. Jeg så etter akkurat en slik jakke Kjøpte den på DollaRosa på Gunerius i Oslo.
Gjest Gjest_julie_* Skrevet 20. oktober 2009 #3 Skrevet 20. oktober 2009 jeg kjøpte meg samme jakka som deg igår faktisk på dollarosa, og det er 70% dun, og 30% fjær i den (sjekk vaskelappen) jeg er oxo kjempe fornøyd :) Jeg kjøpte meg akkurat ny sånn jakke. Er kul, svart, med hette, belte i livet, går til nesten knærne. Men jeg vet ikke om det er dun i den. Den er varm, og det går an å lukke den igjen 2 ganger, altså som en slags genser/vest ved innerste glidelås som går til hoftene, og vanlig glidlås og knapper helt ned, som ytterste lag. Er veldig fornøyd med den. Jeg så etter akkurat en slik jakke Kjøpte den på DollaRosa på Gunerius i Oslo.
Linda29 Skrevet 20. oktober 2009 #4 Skrevet 20. oktober 2009 jeg kjøpte meg samme jakka som deg igår faktisk på dollarosa, og det er 70% dun, og 30% fjær i den (sjekk vaskelappen) jeg er oxo kjempe fornøyd :) Å så fantastisk De har mye fint på den butikken. Ja, så nå at det var dun i den ja. Man kan heldigvis vaske den også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå