Gjest PeePee Skrevet 8. oktober 2009 #1 Skrevet 8. oktober 2009 Etter en deilig økt i sengen, så lå vi og koste, og jeg begynte å fiske etter fantasier og fetisjer fra hans side. Blant tingene som kom opp var denne, når han runker, så tenker han ofte på at to damer har sex, og at de underveis pisser på hverandre, en setter seg i ansiktet på en annen og pisser, eller at de pisser på kroppen til hverandre, osv osv. Responsen min på dette var latter til å begynne med, fordi jeg ikke hadde forventet det fra han. Men jo mer jeg tenker over det i ettertid, så er dette noe jeg vil prøve for å se om det kan tenne meg også. Jeg tenner helt vilt på spruting, og siden jeg alltid har irriterert meg over at det er så små mengder det er snakk om, så kan jo pissing på en måte flettes inn i det? Hvordan skal jeg nå gå frem for å overraske ham med dette? vi dusjer ofte sammen, og vil gjerne prøve det i dusjen, og ikke i sengen:p Men hvor mye vann bør man drikke på forhånd? Jeg vil ha det til sånn byn pissing- hvor det bare er klar urin man skiller ut, og ikke gul som lukter piss. Og hvor stor er sannsynligheten for at jeg også kommer til å tenne på dette? Noen som har vært i en slik situasjon før, og funnet ut at dette faktisk er hot?
Rimmern Skrevet 8. oktober 2009 #2 Skrevet 8. oktober 2009 Han fortalte at han tente på tanken på to kvinner som pisser på hverandre - er du sikker på at han vil bli pisset på selv? Greit å vite før du foreslår det, liksom :-) Ellers: Drikk mye vann. Du kan også drikke øl eller andre ting - det viktigste er at du får i deg mye væske. Dette vil stort sett bety mer væske enn du drikker til vanlig. Wetsex-entusiaster sverger til en eller annen te som skal gi det en behagelig duft og smak - kan det ha vært kamille, tro?
Gjest TS Skrevet 8. oktober 2009 #3 Skrevet 8. oktober 2009 Nei, han vil ikke bli pisset på! Han vil se at jeg pisser, og han har lyst å pisse på meg (dominerende manne greier vettu;) Hmm.. te høres ikke dumt ut. Får vel bare ta mot til meg og hive meg ut i det! Alt vi gjør for mannfolka våre..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå