Gjest brutal_mann Skrevet 9. oktober 2009 #21 Del Skrevet 9. oktober 2009 Til menn som ikke vil være gentleman: Vel bekomme. Men i de fleste parforhold er det ikke kongeveien til en smørblid, kjærlig kjæreste som strekker seg litt ekstra den andre veien også. Er glatt gentelman jeg, men da for kvinner som har gjort seg fortjent til det. Sjelden er disse kvinnene oppdratt i Norge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 9. oktober 2009 #22 Del Skrevet 9. oktober 2009 Jeg vil nok si at nordmenn er litt "treigere" enn folk i mange andre vestlige land uten at det nødvendigvis er noe negativt i det. Skal ikke reise så langt før folk generelt - av begge kjønn - er langt mer frempå, kontaktsøkende og generelt mer omgjengelige også for fremmede enn Nordmenn, og det gjelder ikke bare under sjekking men rett og slett interaksjon generelt. Så vi blir nok sett på som noe reserverte av en del andre vestlige. Men det finnes jo også haugevis av unntak, så tror nok ikke det er fornuftig å generalisere for mye. Det er kaldt og mørkt i minst 6 måneder av året i Norge! Har mest lyst til å gå i hi da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2009 #23 Del Skrevet 10. oktober 2009 Det er kaldt og mørkt i minst 6 måneder av året i Norge! Har mest lyst til å gå i hi da. Men har ikke du vært i hi hele sommeren da..? På KG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 10. oktober 2009 #24 Del Skrevet 10. oktober 2009 Dette har dere feminisert dere vekk i fra. Kvinner av i dag behandler jeg som jeg behandler menn, det er jo tross alt det dere har etterlyst gjennom "likestillingskampen". Uff da.. unnskyld at jeg ikke syns det er noe motstridende ved å ønske meg lik lønn for likt arbeid og enda få være kvinnelig. Jeg trekker meg ydmykt tilbake for å tenke over livet mitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bare bea Skrevet 10. oktober 2009 #25 Del Skrevet 10. oktober 2009 Treige i den forstand at de er stokk dumme? Selvsagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 10. oktober 2009 #26 Del Skrevet 10. oktober 2009 Men har ikke du vært i hi hele sommeren da..? På KG. Var det en bra sommer i år? Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2009 #27 Del Skrevet 10. oktober 2009 Dumpede menn søker alltid til KG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 10. oktober 2009 #28 Del Skrevet 10. oktober 2009 Uff da.. unnskyld at jeg ikke syns det er noe motstridende ved å ønske meg lik lønn for likt arbeid og enda få være kvinnelig. Jeg trekker meg ydmykt tilbake for å tenke over livet mitt Rettferdighet, ja takk! Likestilling, nei takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå