Gå til innhold

Utdrikningslag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal gifte meg i januar neste år, og må begynne å tenke på utdrikningslag. Forlover har bedd om å få liste over jenter jeg ønsker å ha med. Har noen venninner jeg kunne tenke meg kom (4 stk) + meg selv og forlover. Jeg tror søstrene mine forventer å komme, i allefall en av de. Hun ene har allerede sagt hun gleder seg til utdrikningslaget osv.. De er i alderen 20-30. Problemet er at jeg egentlig ikke har lyst de skal komme. Vi har kontakt ca hver 14 dag, og har et helt greit forhold. Hva tror dere? Blir de fornærma?

Skrevet

Det er nok en sjanse for at de blir fornærmet. det er det umulig for oss å vite fordi vi ikke kjenner dem.

Men jeg synes du skal si det til dem allikevel, at du kun kommer til å ha noen få venninder i utdrikningslaget ditt.

Å gifte seg uten å tråkke på noen tær er en umulig balanseøvelse virker det som. I hvertfall om dere ønsker å ha det som dere drømmer om.

Skrevet

Ja, jeg regner egentlig med det..

I tillegg kommer jeg uansett til å ha svigerinnen min der, det gjør det nok ikke bedre. Har egentlig ikke lyst å ha utdrikningslag jeg, men forlover er jo så gira.. Ikke det; jeg liker å feste, har ikke noe i mot oppmerksomhet og bli gjort stas på. Er bare det at det blir litt krasj..

Skrevet

Jeg ville kanskje tenkt litt over hva som blir enklest i ettertid og jeg, da. Er det bedre for deg å ha de der den dagen/kvelden eller blir det et helvete etterpå om de ikke blir invitert?

Jeg har blitt invitert i utdrikningslag til folk jeg har sjeldnere kontakt med enn hver 14.dag også ..

LYKKE TIL!

Skrevet
Ja, jeg regner egentlig med det..

I tillegg kommer jeg uansett til å ha svigerinnen min der, det gjør det nok ikke bedre. Har egentlig ikke lyst å ha utdrikningslag jeg, men forlover er jo så gira.. Ikke det; jeg liker å feste, har ikke noe i mot oppmerksomhet og bli gjort stas på. Er bare det at det blir litt krasj..

hvorfor er hun uansett der?

Ellers har Rampolina et poeng.

Skrevet

Fordi jeg vil ha henne der..

Takk for svar jenter.. De var egentlig som forventet. Får se hva jeg skal gjøre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...