Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2009 #1 Skrevet 7. oktober 2009 Er det noen bondegutter, eller gutter som kommer fra bygda på KG? Har en tandens til å falle for skikkelige mannfolk, gjerne med litt bred dialekt Hvordan jenter liker dere?? Takk for svar
Steinar40 Skrevet 7. oktober 2009 #2 Skrevet 7. oktober 2009 Er det noen bondegutter, eller gutter som kommer fra bygda på KG? Har en tandens til å falle for skikkelige mannfolk, gjerne med litt bred dialekt Hvordan jenter liker dere?? Takk for svar Du må ikke se så mye på bonderomantikk
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2009 #3 Skrevet 8. oktober 2009 Yes, oppvokst på bondegård! Men flytta når eg var 15 pga videregående, men flytta igrunn kun fra ei bygd med 300 innbyggere til ei med 2000, men var stort for meg ^^. Liker best jenter fra landet, litt jordnære og søte, men med bein i nesa, sånne som er litt vanskelige å få og som det ikkje er så mange av. Aldri vært sammen med ei bygdejente da, har hatt 5 kjærester og alle har vært fra dei 3 største byene i Norge, så praksis sett liker eg vel byjenter, men EGENTLIG vil eg ha ei bygdejente
Max Magnus Skrevet 8. oktober 2009 #4 Skrevet 8. oktober 2009 Er det noen bondegutter, eller gutter som kommer fra bygda på KG? Har en tandens til å falle for skikkelige mannfolk, gjerne med litt bred dialekt Hvordan jenter liker dere?? Takk for svar http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=443401
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå