Liisemor Skrevet 7. oktober 2009 #1 Skrevet 7. oktober 2009 Hva synes dere om programmer som dette? Synes dere det er riktig at de skyldige blir navngitt på tv og slikt?
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2009 #2 Skrevet 7. oktober 2009 ja. syns du synd i dem du da? så blir ikke flere lurt heller..
Liisemor Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. oktober 2009 Nei nei, synes ikke synd i sånne mennesker som må gjøre andre vondt. Men lurte på hvilke synspunkt andre hadde.
punkyB Skrevet 8. oktober 2009 #4 Skrevet 8. oktober 2009 Det synes jeg er veldig bra. De får jo muligheten til å gjøre opp for seg i programmet. Alt for mange dårlige håndverkere som slipper unna med det.
Gjest Gjest_Superlady_* Skrevet 8. oktober 2009 #5 Skrevet 8. oktober 2009 Jeg reagerte litt på det i går, men da vi fikk vite om alt denne "håndverkeren" har gjort (og ikke minst så hvordan han angrep kameraet), tenkte jeg at det var like greit at folk fikk vite om ham først som sist. Supert at den ene bedriften hadde anmeldt ham. Håper det blir skikkelig sak!
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2009 #6 Skrevet 8. oktober 2009 Jeg synes det er litt bekymringsfullt at man stort sett bare får høre den ene siden av historien.
Eve Luna Skrevet 8. oktober 2009 #7 Skrevet 8. oktober 2009 Jeg synes det er litt bekymringsfullt at man stort sett bare får høre den ene siden av historien. Han hadde mange muligheter til å fortelle sin side av saken.
Noli Skrevet 8. oktober 2009 #8 Skrevet 8. oktober 2009 Jeg så bare den første episoden, men der tok de jo kontakt med fyren flere ganger - eller de prøvde. Han visste hva det gjalt, men valgte å ikke uttale seg.
Liisemor Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #9 Skrevet 8. oktober 2009 Vel, når man er, som han ene, anmeldt i 11 (?) separate bedragerisaker og dømt i tre, da er det vel et mønster. Da synes jeg det nesten er litt fortjent egentlig. Jeg har alltid lurt på hvorfor man må gjøre slikt for å tjene penger..
PiriPiri Skrevet 9. oktober 2009 #10 Skrevet 9. oktober 2009 Og hvis man hører etter, helt på slutten av episode 3 når det er 50-årslag og de damene har sunget og skal overrekke klem og blomster, da er det en som promper! Se episoden på tv3.no og hør prompen selv! Hahahaha Og det der med å høre to sider av en sak...Det er nok for meg å se elendig håndverk, da er jeg faktisk ikke så interessert i å høre hva den parten har å si. Han må jo gjerne prate, men han har gjort en elendig jobb og det burde han ikke gjort som håndverker, end of discussion!
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 21. oktober 2009 #11 Skrevet 21. oktober 2009 Og hvis man hører etter, helt på slutten av episode 3 når det er 50-årslag og de damene har sunget og skal overrekke klem og blomster, da er det en som promper! Se episoden på tv3.no og hør prompen selv! Hahahaha Og det der med å høre to sider av en sak...Det er nok for meg å se elendig håndverk, da er jeg faktisk ikke så interessert i å høre hva den parten har å si. Han må jo gjerne prate, men han har gjort en elendig jobb og det burde han ikke gjort som håndverker, end of discussion! Det er ingen som promper da, smarting, det er bomstøy eller buldring fra noe som beveger seg. Tror du de stikker mikrofonen opp i rompa på folk, eller?
Exoriri Skrevet 21. oktober 2009 #12 Skrevet 21. oktober 2009 Ja, tror det er bra å vise die, som lurer folk på TV. Kanskje andre skal forandre seg for å ikke bli negativt TV-stjerne
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 21. oktober 2009 #13 Skrevet 21. oktober 2009 Jeg synes det er litt bekymringsfullt at man stort sett bare får høre den ene siden av historien. Jeg synes det er mer bekymringsfullt å bare få vite om slike saker via tv. Det er kjempebra at det kommer frem. Ikke minst for fremtidige kunder som også kan bli lurt. Jeg synes det er ansvarlig å holde folk borte fra hans virke når det er så usæriøst som det blir fremstilt. Og hans egne synspunkter og meninger er det han selv som står for. Har han noe å si, så finnes det nok av steder han kan henvises til: internett og forumer, aviser, tv. Hvorfor skulle nå tv3 gidde å bruke mye tid og ressurser på å oppsøke en uskyldig entreprenør som bare har hatt litt motgang? De er ute etter de store fiskene her..
generalen Skrevet 11. november 2009 #14 Skrevet 11. november 2009 Dagens bedrager hadde i det minste LITT sympati, men allikevel....
Gjest Gjest_linda_* Skrevet 12. november 2009 #15 Skrevet 12. november 2009 Dagens bedrager hadde i det minste LITT sympati, men allikevel.... ja men han sa mye dumt som at han ikke viste at vinduene skulle åpnes.hallo man trenger ikke å være et geni for å skjønne at når man setter på et vindu så skal man kunne åpne det.det samme med en dør. man skal jo kunne åpne den. ikke bare 10 cm eller hvor mye det var. virka ikke som han kunne faget. hvert fall ikke når han sa at taket kunne være slik i et år uten at det ville ta noe skade. men han var i hvert fall tøff som turte å la seg intervjue av ho dama. de fleste sier jo nei eller tar ikke tlf.
Guriane Skrevet 12. november 2009 #16 Skrevet 12. november 2009 ja men han sa mye dumt som at han ikke viste at vinduene skulle åpnes.hallo man trenger ikke å være et geni for å skjønne at når man setter på et vindu så skal man kunne åpne det.det samme med en dør. man skal jo kunne åpne den. ikke bare 10 cm eller hvor mye det var. virka ikke som han kunne faget. hvert fall ikke når han sa at taket kunne være slik i et år uten at det ville ta noe skade. men han var i hvert fall tøff som turte å la seg intervjue av ho dama. de fleste sier jo nei eller tar ikke tlf. Han kunne jo i det minste ha spurt henne da, om han var i tvil mht vinduene. Han sa jo også at han var selvlært og hadde lært av å sett andre gjøre ting, så.. Tror ikke han får mange oppdrag rundt der mer...
Gjest Gjest_karianne_* Skrevet 12. november 2009 #17 Skrevet 12. november 2009 Han kunne jo i det minste ha spurt henne da, om han var i tvil mht vinduene. Han sa jo også at han var selvlært og hadde lært av å sett andre gjøre ting, så.. Tror ikke han får mange oppdrag rundt der mer... haha nei han virket ikke så seriøs at det gjorde noe. kommer han å dinger på min dør og spør om jeg trenger hans hjelp til fikse noe på huset så kommer jeg nok til å takke pent nei for å si det sånn
Guriane Skrevet 13. november 2009 #18 Skrevet 13. november 2009 haha nei han virket ikke så seriøs at det gjorde noe. kommer han å dinger på min dør og spør om jeg trenger hans hjelp til fikse noe på huset så kommer jeg nok til å takke pent nei for å si det sånn Sant. Men hun kunne jo ha sjekket opp litt selv også da, men man regner jo nesten med at folk er proffe også.. Hun kunne spart seg med forskuddsbetaling ved å kjøpe matrialene selv i allefall. Men hun hadde jo vært like langt når han skulle satt dem opp.. Skjønner egentlig ikke at han turte å stille opp på tv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå