Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Nora_*
Skrevet

Hvor lang tid har du brukt på komme over samlivsbrudd? Med det mener jeg: når det slutta å gjøre vondt daglig?

Hva tror du var de viktigste grunnene til at du kom deg videre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos meg er det 5 mndr siden, enda gjør det vondt. Til og med ikveld har jeg trillet noen tårer... Jeg prøver å glemme det bort om dagene, men på kveldstid dukker opp alt for meg igjen..

Aner selv ikke hvor lang tid vil det vare. Men før bruddet ble jeg dypt såra, noen ganger tenker jeg at ett nytt forhold vil få meg ut av alt, men andre tider mener jeg at det beste er å holde meg vekk fa gutter til jeg finner roen... Vanskelig å svare på det..

Gjest hummeren
Skrevet
Hvor lang tid har du brukt på komme over samlivsbrudd? Med det mener jeg: når det slutta å gjøre vondt daglig?

4 mnd, for meg.De 2 første var et helvete mildt sagt.

Hun var utro og jeg avsluttet vårt 5 år lange samboerskap.

Jeg ga fan !

Jeg ga fan!

Jeg ga fan!

Gjest Cynthia
Skrevet

Over ham? Det tror jeg at jeg var allerede før jeg gikk. Men jeg befant meg i et veldig turbulent forhold også, da. Det som gjør vondt, er følelsen av å ikke ha _noen_ der. Men det er mer fellesskapsfølelsen, enn mangelen på ham.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...