TittTitt Skrevet 7. oktober 2009 #1 Skrevet 7. oktober 2009 Jeg har så alt for lite peiling på skjønnhets produkter, og kan alt for lite engelsk også Idag har jeg fått pakke fra min søster, og er litt usikker på hva og hvordan man bruker det, da alt står på engelsk. Men denne, dette er en vanlig ansiktmaske, som skal være på 10-15 min også vaske av med varmt vann? Og denne er rett og slett bare vanlig ansikts "vann"? Eller ansikts såpe, eller hva jeg skal kalle det for. Bruker jeg denne hver gang jeg vasker ansiktet? Er egentlig denne jeg sliter mest med å skjønne hva er :klø: Er det hudkrem? I olje form? Flasken var jo mye,mye mindre enn alt annet, og har ikke sett på nettet det finnes større heller. Skjønte ikke helt denne.. Takker for hjelpen =)
FoxyFish Skrevet 7. oktober 2009 #2 Skrevet 7. oktober 2009 Den første skal du påføre i et tynt lag (og unngå/være forsiktig rundt øyne, munn og nesebor) og la den være på i 10-15 minutter. Så skal den vaskes av med varmt vann. Den andre skal du massere inn med fingertuppene, og også skylle av med varmt vann. Denne kan du bruke spesielt på fete partier eller partier med urenheter. Den tredje fungerer vel som en krem ja! Den har til hensikt å absorbere olje fra fete partier i ansiktet, og skal hindre at man "glinser" ut gjennom dagen. Det anbefales påført morgen og kveld etter rensing. Håper det var til hjelp!
TittTitt Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. oktober 2009 Ja supert, tusen takk! Var no noe sånt jeg troddedet var og. Dette skal bli spennende, kansje jeg og blir fin i huden til slutt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå