Trampe Skrevet 7. oktober 2009 #1 Skrevet 7. oktober 2009 Jada, jeg er hekta på diverse spill på facebook. Nå i dag funker derimot ingenting. Ikke farmtown, ikke farmville, ingenting. Det kommer opp ei hvit side, og that's it. Jeg har prøvd å oppdatere flashplayeren, men det hjelper ikke. Hjelp, noen???
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2009 #2 Skrevet 7. oktober 2009 Jeg har vært inne på både farmville og farmtown flere ganger i dag, senest for en time siden. Men det er store problemer der, det kutter ut hele tiden. Og det lagres alt for sent så jeg høster og sår flere ganger pga kutt, super irriterende!
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2009 #3 Skrevet 7. oktober 2009 Jada, jeg er hekta på diverse spill på facebook. Nå i dag funker derimot ingenting. Ikke farmtown, ikke farmville, ingenting. Det kommer opp ei hvit side, og that's it. Jeg har prøvd å oppdatere flashplayeren, men det hjelper ikke. Hjelp, noen??? How to uninstall the Adobe Flash Player plug-in and ActiveX control http://kb2.adobe.com/cps/141/tn_14157.html Prøv denne
Trampe Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 8. oktober 2009 Jeg prøvde den linken, avinstallerte og installerte på nytt, og restarta, men ingen forskjell. Det som irriterer meg mest, er ikke at jeg ikke kan spille, men at jeg ikke fatter hva det er som er problemet...!!!
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2009 #5 Skrevet 8. oktober 2009 Jeg prøvde den linken, avinstallerte og installerte på nytt, og restarta, men ingen forskjell. Det som irriterer meg mest, er ikke at jeg ikke kan spille, men at jeg ikke fatter hva det er som er problemet...!!! har du tatt diskopprydding for å slette midlertidige internett-filer?
Trampe Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 8. oktober 2009 Jeg har kjørt diskopprydding ja. Funka ikke det heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå