Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet når jula kommer til ikea? Når de begynner å selge pepperkakedeig og sånn? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tenkte på det samme her om dagen. Burde vel ikke være så lenge til, kanskje overgangen okt/nov? :)

Skrevet

Var på Slependen i går, noe er alt kommet! Ikke det mest Julete, men noen puter, brett og litt stoff. Ikke pepperkakadeig!

Gjest Stjernedryss
Skrevet
Noen som vet når jula kommer til ikea? Når de begynner å selge pepperkakedeig og sånn? :)

Den pepperkakedeigen er god rå også! :hjerte:

Skrevet

Jeg var på ikea Åsane på fredag, og der hadde de masse juleting

- men ingen pepperkakedeig ennå.

Men de hadde noen gode pepperkakekarameller i mat-avdelingen som jeg fjusket med å smake på :D

Skrevet

Jobber selv på IKEA forus (stavanger), så I just happen to know that: ALT skal være på plass i uke 43 :nisse:

Skrevet
Jobber selv på IKEA forus (stavanger), så I just happen to know that: ALT skal være på plass i uke 43 :nisse:

:strix:

Skrevet

:strix: Du er vel en knupp :)

Skrevet

Hva heter juleserien i år? Skulle gjerne ha søkt den opp på IKEAs hjemmesider :)

Skrevet

Er en egen link til julevarene på ikea.no, hvis du på der (startsiden) holder musepekern over "alle avdelinger"-knappen så kommer det opp en meny, og nederst der finner du linken til alle årets julevarer ;)

Litt usikker på pepperkakedeigen, men det kan sjekkes opp! :goodbye:

Skrevet

Ikea Furuset hadde ikke antydning til jul i går kveld!

Skrevet

Lite jul på Leangen også, var der i forrige uke, men pepperkakedeig hadde de!

Skrevet

Pepperkakedeigen kommer på IKEA FORUS i uke 44 ihvertfall :)

Skrevet

På Furuset står det hvertfall en diger plakat om at julen på IKEA begynner 4 november.

Jeg mener hvertfall og huske at det var 4. Hvis ikke er det den 7. :klø:

Skrevet
På Furuset står det hvertfall en diger plakat om at julen på IKEA begynner 4 november.

Stemmer med den 4 ja.. Samme står det på slependen..

Skrevet

Jeg var på Ikea på fredag 17. og der var det allerede satt frem pepperkakeideig til salgs i kiosken. Denne kostet 25 kroner. Så også at det var en del paller inne foran kassene som ikke var helt ferdigutpakket, men disse bestod av pepperkakedeig... til de som lurte;=)

Skrevet

Det er jo lenge til :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...