Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei kjære alle!

Jeg er veldig forelsket i en mann som er 12 år eldre enn meg.Jeg er 32 år. Han er singel og har ingen barn og har ikke vært gift.VI bor i hver vår by langt fra hverandre.

Han tok kontakt med meg via nettet for 5 mnd siden, vi har siden hatt daglig kontakt på sms,msn,telefon osv..vi har møttes 4 ganger og har hytter i samme bygd midt i mellom byene. Vi har grunnverdier felles , vil ha familer begge to ., og liker hverandres utseende.Saken er at jeg er så forelsket i han,men han sier ikke så mye om det til meg. NO har ikke jeg sagt det til han heller..vi er ikke der føler jeg..eller jeg vil si at jeg tør ikke fordi jeg er redd for å skremme han bort. Han gir meg komplimenter og vi er intime i kommunikasjonen også og rotet litt når vi har møttes.Han tar minst like mye, hvis ikke enda mer kontakt enn det jeg gjør.altså daglig. Han sender bilder av naturen han går i , av seg selv, litt intime bilder, sms om vær og vind og vi holder hverandre oppdatert på hva vi gjør om dagene.

Har merket at han er litt sjalu og lurer på om det er kjekke menn rundt meg osv som jeg kan være interessert i, det er han redd for forstår jeg..

men nå var jeg i byen hans i to dager og da hadde han ikke tid til å møte meg...det er skuffende...jeg spurte om å få bo hos han, men han sa det var så travelt at det var vanskelig å planlegge...han skulle også reise bort kanskje...men sist jeg var i byen hans, var det han som ringte å ba meg ut på middag.

Vet at han er usedvanlig opptatt med jobb til langt på kveld for tiden...

men er han interessert i meg? virker som han hele tiden fisker etter hvem jeg er og at han tester meg litt ut ift hvem jeg er osv..han tar ihvertfall mye kontakt og det har ikke dabbet av, heller utviklet seg litt de siste mnd....han har også sagt at han ikke oppsøker andre jenter og han hadde kuttet meg helt ut hvis jeg hadde vært med andre..

Nå vi møtes merker jeg at han er nervøs og spent,,og det er vi da begge to...det er sterk kjemi når vi møtes så jeg må puste litt ut etterpå..

så hva sier dere kjære alle sammen???noen råd til meg??

HJelp!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke helt nøyaktig HVA det er i innlegget ditt som gjør det, men noe i det får meg til å tenke "player".

Eller som en venninne ynder å si; "Når det lukter fisk lang vei, så er det bare å begynne å se etter oteren!"

Gjest Mann_28
Skrevet

Uten at jeg kjenner meg helt igjen - hvis jeg hadde oppført meg slik, så hadde jeg også vært forelsket og like nervøs som deg for å innrømme det.

Gjest Langt mot Nord
Skrevet

Ingen fluefisker bruker oter, men en ting er sikkert, en pinne har bare et snøre, ei fjøl derimot...

Slik saken er lagt frem så har bare en side blitt belyst, hva TS måtte mene hva som foregår oppi hodet til denne mannen er mildt sagt dubiøst, er vel derfor denne tråden ble opprettet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...