Rapitap Skrevet 14. august 2003 #1 Del Skrevet 14. august 2003 Hmm...sitter her og grubler. Alså, det er virkelig mange slags typer folk man får som kollegaer i arbeideslivet ! Mener, hvordan få en 30-åring til å ta steget videre til å bli mer moden og voksen?? Pr. i dag har vedkommende en metalitet og karma/utstråling som en 14-åring ( :o ), og hun blir oppfattet som dette også !! Vi feiret nettopp hennes fødselsdag og de fleste holde på å dette i bakken da hun sa at hun ble 34!! Hva er det som definerer en voksen holdning og arbeidsmoral? På 'privaten' er hun en vanlig tredveåring. Er det noen råd jeg kan gi henne på hvilke signaler hun skal gi? Åh, bør vel legge til at dette er i ett kontormiljø og hun er alles sekretær og koordinator, som en manager egentlig... Stakkers M***, men hun må ønske å sette seg i respekt, men hvordan gjøre det? Hvordan er man? Hvordan er du, og blir DU oppfattet som den du ønsker å bli oppfattet som?? Grubler videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 14. august 2003 #2 Del Skrevet 14. august 2003 Stakkers M***, men hun må ønske å sette seg i respekt, men hvordan gjøre det? Hvordan er man? Hvordan er du, og blir DU oppfattet som den du ønsker å bli oppfattet som?? Jeg skulle også gjerne like å vite hvordan man "forteller" en person at h*n oppfører seg som en 14-åring! Jeg har en venninne som sier så mye idiotisk fordi hun vil at folk skal synes hun er morsom...Det er bare det at folk ler på hennes bekostning, og hun blir tatt for å være veldig uintelligent.... Jeg er sta, fornuftig og ærlig. Har hørt jeg blir oppfattet som veldig "voksen" for alderen..(på en positiv måte) :D Mvh Clea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå