Gjest Gjesta Skrevet 14. august 2003 #1 Skrevet 14. august 2003 hei! Fåt man ikke kjøpt kanebo noe sted på nett..? mye koster dette her hjemme?
ringblomst Skrevet 14. august 2003 #2 Skrevet 14. august 2003 Har aldri hørt at det går an å kjøpe Kanebo-produkter på nettet. Kompaktpudderet koster rundt 300,- i tillegg kommer beholderen på ca 200,-. Synes det er synd at du ikke får kjøpt Kanebos sminke på Gardermoen, for da hadde jeg vel spart noen kroner.
Gjest Gjesta Skrevet 14. august 2003 #3 Skrevet 14. august 2003 uff ja :=) jeg er ikke så glad bruke såååå mye på sminke..shiseido sitt da?..noen som har vært borti det? ( det får du jo på strawberrynet.)
mowgli Skrevet 15. august 2003 #4 Skrevet 15. august 2003 Har hørt mye skryt om Shiseido sitt kompaktpudder og skal kjøpe det selv neste gang... må bare bruke opp Biotherm'n min først
Gjest Anonymous Skrevet 15. august 2003 #5 Skrevet 15. august 2003 Må bare si at jeg har brukt Kanebo kompaktpudder i mange mange år og kommer aldri til å bytte. Samme gjelder for alle venninnene mine. Det er bare helt fantastisk! Dekker alt uten at man ser transperert ut!! Dyrt, ja - men vannvittig drøyt!
Gjest Anonymous Skrevet 15. august 2003 #6 Skrevet 15. august 2003 ... men jeg tror det er mulig å kjøpe det på gardermoen... men sjelden på andre flyplasser på vei hjem.
punkyB Skrevet 15. august 2003 #7 Skrevet 15. august 2003 Jeg kjøpte refill-pudder som kostet 245 på Glassmagasinet. Aner ikke hva etuiet koster - ser ut til at jeg må kjøpe nytt av det også for den forp.... refillgreia passer ikke inn i etuiet mitt. Noen som har opplevd det forresten? refillet har for stor diameter.
ringblomst Skrevet 15. august 2003 #8 Skrevet 15. august 2003 Reiste sist fra Gardermoen i slutten av juni og da fikk man ikke kjøpt sminke fra Kanebo på tax-free-butikken, dessverre . Har hørt mye bra om Shiseido sine produkter, men aldri prøvd dem selv. punky b: For et år eller to forandret Kanebo sminkeserien; før fikk du to type vanlig pudder en til firkantet etui og et til rundt. Nå er alle med unntak av solpudderet runde, kanskje de forandret diameteren da dette skjedde? Jeg har i hvert fall aldri opplevd at refillen ikke passer.
punkyB Skrevet 15. august 2003 #9 Skrevet 15. august 2003 punky b: For et år eller to forandret Kanebo sminkeserien; før fikk du to type vanlig pudder en til firkantet etui og et til rundt. Nå er alle med unntak av solpudderet runde, kanskje de forandret diameteren da dette skjedde? Jeg har i hvert fall aldri opplevd at refillen ikke passer. Ante litt ugler i mosen etter innlegget ditt. Jeg har jo selvfølgelig glemt å ta vekk det gamle ........ Godt jeg ikke tok med hele 'dritten' i butikken og kjefta de huden full
Cupcake Skrevet 15. august 2003 #10 Skrevet 15. august 2003 Etuiet til Kanebo pudderet koster ca. 155,- tror jeg. Kjøpte det for et år siden, og da kostet det noe sånt.
Gjest Ethereal Skrevet 18. august 2003 #11 Skrevet 18. august 2003 Det finnes to ulike kompaktpudder fra Kanebo; Total Finish og Transmatte. Transmatte skal passe best til blandet/fet hud. Hva slags hudtype har dere som bruker Kanebo-pudderet, og hvilket pudder har dere? Jeg er spesielt interessert i tilbakemeldinger om Total Finish? Er det veldig dekkende??? Eller kan man legge et tynt lag slik at det ser naturlig ut? Holder det seg matt? Jeg maser og maser...
Gjest gjesta Skrevet 18. august 2003 #12 Skrevet 18. august 2003 Ethereal: Jeg bruker Kanebo Total Finish og syntes det er ganske så dekkende ja. Bruker bare pittelitt for å dekke over ujevnheter og alstå ikke i hele ansiktet. Kjenner flere som bruker det jevnt over hele ansiktet, men jeg syntes det blir for "tett" og ser litt "leirete" ut. Men du kan nok bruke det i hele ansiktet hvis du tar lite på.
Gjest Ethereal Skrevet 18. august 2003 #13 Skrevet 18. august 2003 Takk, Mie:) Jeg liker ikke at huden blir så tildekket, men samtidig er mange puddere veldig tørre, spesielt om vinteren. Kanskje jeg burde gå til et parfymeri uten noe som helst sminke i ansiktet, og la meg sminke med Total Finish, for så å se hvordan det ser ut i dagslys...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå