Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2009 #1 Skrevet 7. oktober 2009 eg har fått satt inn hormonspiral for ca to uker siden,det var i slutten av en menstruasjon. Har gått ganske bra hittil,hadde litt småblødninger etter den ble satt inn men så har eg vært en god stund uten noe blødninger nå. Men idag begynte eg plutselig å få vondt i korsryggen,og etter noen timer så merket eg at eg plutselig hadde begynt å blø igjen. Er det normalt at det er slik i begynnelsen?? Ev.hvor lenge hadde dere blødninger før det ga seg? Eller er dette noe som kommer til å vare...da vil eg ha den ut igjen for å si det sånn! Håper virkelig noen kan svare!
Sofia Skrevet 7. oktober 2009 #2 Skrevet 7. oktober 2009 Hei. Min erfaring med hormonspiral er ubetinget positiv. Jeg hadde den første i 6 år og skiftet for ett års tid siden til nr 2. Jeg hadde vel blødninger med den første i de første 2-3 mnd og var den gangen veeeldig skeptisk.. men sååå.. var det over. Og siden har jeg ikke hatt mensen. Utrolig deilig!!! Du vil nok fortsatt plages litt med småblødninger og kanskje også litt hormonelle "plager" i form av f eks kviser. Det hadde jeg også, men vær tålmodig. Det går over! Iallefall så gjorde det det for meg. Jeg har nå og har heller ikke hatt noen bivirkninger overhodet. Jeg synes bare det er lettvint og deilig. Tenk å slippe mensen i 7 år!! Himmelsk!!
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2009 #3 Skrevet 7. oktober 2009 oki takk for oppmuntrende ord!ja har merket litt kviser,spes rundt hake/munn.menmen får vel prøve å være tålmodig!ikke så lett det med disse blødningene men..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå