Gå til innhold

Jeg er tyv

Gjest Gjest_Anonym_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Anonym_*
Skrevet

Er ei jente på 24, nybakt mor, samboer, fin familie, gode venner, og mangler heller ikke penger. Er glad, sosial, snill.. Men jeg har ingen problem med å stjele, og elsker å stjele, elsker å ikke betale, gå derifra med gratis duker, sminke, ting til ungen. Småting, men ofte dyre ting. Det mangler ikke på kreativitet på å få med meg tingene heller, og jeg ser altfor uskydig ut. Det eneste jeg IKKE har samvittighet til er å stjele, og gi det til andre.

Jeg skjemmes ikke, men vil heller ikke være sånn, det er jo feil, men det er så deilig å stjele..

jess jess

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men en dag blir du nok tatt. Og da er det vel ikke så deilig lenger?

Skrevet

Har du tenkt på at ved å stjele, så øker du prisen på varene til alle andre?

Og de du stjeler fra sliter kanskje med å få endene til å møtes, så fordi du (og evt andre) stjeler fra dem, må de si opp sine ansatte, og kanskje stenge butikken eller selskapet de driver?

Tenk på dette før du neste gang vurderer å ta noe fra andre.

Gjest Gjest_Anonym_*
Skrevet
Men en dag blir du nok tatt. Og da er det vel ikke så deilig lenger?

Nettopp. Jeg vet ikke hvor jeg skulle gjort av meg da. Hadde jeg blitt merka, selv med bare en liten ting så hadde det vært forferdelig.

Gjest negasjon
Skrevet

Hun driter da vel i om hun blir tatt, da ville hun ikke hatt denne trangen, hun søker spenning og får for lite omsorg og oppmerksomhet i heimen.

Gjest Gjest_Anonym_*
Skrevet
Hun driter da vel i om hun blir tatt, da ville hun ikke hatt denne trangen, hun søker spenning og får for lite omsorg og oppmerksomhet i heimen.

Helt feil. Er egentlig bare grådig..

Gjest Gjest_Tine_*
Skrevet

Høres ut som du trenger en hobby.

Nasking er noe de fleste vokser i fra så fort de er ferdige med fjortistiden, dette er du virkelig for gammel til.

Skrevet

Om du virkelig ikke vil ha det slik, så oppsøker du en psykolog. Kanskje det føles deilig for deg der og da når du stjeler den ørtende leppestiften, men det blir ikke like deilig for ungen din når h*n begynner på skolen og alle snakker om "h*n som har en mamma som stjeler i butikken".

Det virker som innlegget ditt er mer eller mindre et skryteinnlegg om hvor flink og utspekulert du er.

Snakk med noen, og få hjelp til å slutte om du ikke klarer det selv.

Gjest Onkel politi
Skrevet
Jeg skjemmes ikke, men vil heller ikke være sånn, det er jo feil, men det er så deilig å stjele..

Dette høres ut som et klassisk tilfelle av kleptomani. Kanskje du bør vurdere å søke behandling?

Skrevet

Hva var grunnen til at du startet denne tråden?

Gjest vet ikke vil
Skrevet
Hva var grunnen til at du startet denne tråden?

Jeg er ikke ts, men grunnen må være at hun stjeler uten hemninger, noen gjør det, men skjemmes etterpå. Eller så er det en tulletråd.

Jeg vil råde ts til å forsøke å rane en bank. Da får du fengsel, men ikke bruk våpen. Da har du gjort noe forferdelig overfor funksjonærene som bare er mennesker og som vil slite med angst resten av livet sitt.

Jeg stjal og det var populært da jeg gikk i 1.klasse, hvem stjal mest, hva har du stjålet, men jeg gikk lei.

Men dette er en voksen kvinne som ikke har vokst fra den tiden da det var in å stjele. Eller?

Gjest Langt mot Nord
Skrevet

Samvittighetskvaler er greit å bortrasjonalisere, ønsket om å bli tatt og sraffet bør en dog være mer forsiktig i arabiske land.

Skrevet

TS, det er åpenbart noe galt med det moralske kompasset ditt. Søk hjelp, med mindre du vil at barnet ditt skal vokse opp med en tyv som mor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...