majan Skrevet 14. august 2003 #1 Del Skrevet 14. august 2003 Hei hei vi har bestemt oss for og bytte ut kjøkkeninnredningen vår, det er på tide!!! Vi har pusset opp hele huset, men kjøkkenet gjenstår. Så er det noen som har forslag eller noe dere er fornøyd med. Jeg må nevne at jeg ikke har all verden råd om dagen. Så jeg kan ikke kjøpe innredning til 100000 kroner :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 14. august 2003 #2 Del Skrevet 14. august 2003 IKEA :D Har "alltid" hatt IKEA-kjøkken jeg og har aldri hatt problemer. Prisen er 1/3 av f.eks Norema og kvaliteten er like bra (så vidt jeg vet). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. august 2003 #3 Del Skrevet 14. august 2003 Sjekk ut Ikea! Mye fint som ikke ruinerer deg! Alternativt - sjekk priser i Sverige! (hvis du bor i rimelig nærhet) Hvis du søker på kjøkken her så får du opp en del info og erfaringer med bl.a Ikea innredning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktus Skrevet 15. august 2003 #4 Del Skrevet 15. august 2003 Vi kjøpte en utstillingsmodell (Sivesind) til halv pris - og er kjempefornøyd. Ta en runde og hør med kjøkkenbutikkene om når de skal bytte ut utstillingene sine, så kan du gjøre et kupp og få et skikkelig kvalitetskjøkken til minst halve prisen. De selger også hvitevarer til halv pris. Jeg vurderte også IKEA seriøst, men må innrømme at jeg fikk angst når jeg kom dit og skulle stå i kø for å få hjelp, tegne opp kjøkkenet selv, finne alle delene selv, frakte det selv, ta ti turer for å få alle de riktige delene osv. Sikkert kostnadsbesparende for de som orker det, men det gjorde ikke vi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 15. august 2003 #5 Del Skrevet 15. august 2003 Å tegne opp kjøkkenet selv er jo halve moroa synes jeg. Man får det akkkurat slik man vil. Ingen selger som prakker på deg et dyrt skap du ikke trenger. Har IKEA sluttet å tegne opp kjøkken sammen med kundene? Jeg hadde en slik time da jeg innredet leiligheten jeg bodde i før. Da får man hele lista, med alle delene og kan bare bestille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 15. august 2003 #6 Del Skrevet 15. august 2003 Skal pusse opp kjøkkenet vi også og har vært på Ikea for å kikke Fant stilig kjøkken, tok med oss planleggingsblanketter og kataloger. De har ikke sluttet med å hjelpe kundene med å tegne opp kjøkkenet ihvertfall ikke Ikea på Slependen...Blir nok en liten igjen etter at vi har funnet ut hvordan vi vil ha det........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 15. august 2003 #7 Del Skrevet 15. august 2003 På websiden til IKEA kan man laste ned et kjøkkenprogram som jeg regner med inneholder alle komponenter - så kan dere jo lage drømmekjøkkenet på dataen hjemme. > IKEA Tegneprogram Kjøkken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 15. august 2003 #8 Del Skrevet 15. august 2003 Det var IKEA-kjøkken i leiligheten her da vi flyttet inn, og vi er veldig fornøyd med det. Har vi lyst å fornye det kan vi kjøpe nye dører, men er godt fornøyd med enkle dører i eik og noen vitrinedører ennå, så det blir lenge til vi kommer til å tenke på å bytte. Sett dere ned å diskutere hvordan dere vil ha kjøkkenet og dra rundt til forhandlere å se på ulike løsninger før dere bestemmer dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå