Fakse Skrevet 14. august 2003 #1 Skrevet 14. august 2003 Mange av oss her på KG er "avhengige", og kaster bort alt for mye tid her inne. Men jeg har i alle fall fått noe tilbake for den tida jeg tilbringer her inne også! Det er selvfølgelig umulig å nevne alt, men skal ta med et par ting som jeg kommer på akkurat nå. - Utrolig mange gode oppskrifter og tips om matlaging - Et mer pertentlig forhold til stell av hud og hår, samt mere kresen smak på hva jeg pleier hud og hår med. Har skjønnt at det har noe å si (og sett det i praksis)! - Interessante diskusjoner som har åpnet øynene mine for andres synspunkter. - Innblikk i livene til mennesker som er totalt forskjellige fra meg. Lærerikt! Hva har KG gjort for deg?
Gjest care Skrevet 14. august 2003 #2 Skrevet 14. august 2003 Tja, *endel nye holdninger *noe mer kunnskapsrik *nye perspektiver *bekjentskap *latterkuler (spesielt en fredagskveld på chatten etter en halv flaske rødvin) *og sist, men ikke minst - midre tid
Gjest Anonymous Skrevet 14. august 2003 #3 Skrevet 14. august 2003 Kg har sørget for at jeg har fått meg kjæreste :kjæreste:
Illuusia Skrevet 14. august 2003 #5 Skrevet 14. august 2003 Vel jeg har ikke vært her så veldig mye ennå. Vanligvis skaper debatt forum bare irritasjon hos meg... Jeg syns likevel at KG er veldig bra fordi de ikke trykker hva som helst søppel og fordi de fleste virker som oppegående og fornuftige mennesker her inne (kanskje jeg ikke er en slik, men jeg kan i hvertfall glede meg for at andre er det). Jeg må i hvertfall noen ganger holde meg unna internett forum for å ikke irritere meg grønn. Og det er kanskje bra? Trenger jo å gjøre annet og...
lillesol20 Skrevet 14. august 2003 #6 Skrevet 14. august 2003 Kg har sørget for at jeg har fått meg kjæreste :kjæreste: Det var veldig koselig, da. :blunke: KG er en kjær hobby. More or less. Har fått mange nye morsomme tanker etter å ha lest diverse ting her inne. Pluss at jeg, som deg Ragnhild, har blitt mer kresen på hva jeg bruker på hud, hår og kropp. Og jeg ser også store forskjeller. Dessuten er det mange flotte mennesker her inne som jeg kan tenke meg å bli enda bedre kjent med. Men tør jeg å gi bort telefonnummeret mitt?
Gjest care Skrevet 14. august 2003 #7 Skrevet 14. august 2003 kommer tilbake til det senere jeg Er det dette ; (Noe på gang) du sikter til?
Gjest Malena Skrevet 14. august 2003 #8 Skrevet 14. august 2003 Kvinneguiden har først og fremst gitt meg den beste internett-portalen jeg kunne tenkt meg. Har hatt den som start-side siden 1998 (tror jeg) -- hvis den har eksistert så lenge? Ellers så har den gitt meg noen gode diskusjoner - et sted hvor jeg kan sette meg ned med kaffekoppen og slappe av og kose meg. Den siste tiden har jeg vært her altfor mye .. har har ferie og de tre siste ukene har jeg vært hjemme ... standardspørsmål i hjemmet er: "Kan jeg bruke PC`en eller er du på Kvinneguiden?" Mandag starter jeg på jobb igjen .. og da blir det andre boller
Gjest Gjesta Skrevet 14. august 2003 #9 Skrevet 14. august 2003 Ja...hvor skal jeg begynne..? Kvinneguiden har: - Åpnet øynene mine for lookfantastic!! - Linket meg til Chess - Latt meg skrive min egen dagbok - Lært meg mer om ansiktsplkeie (Dermalogica!!) - Gitt meg en ny hobby som jeg kan bruke all "dø"-tiden på :D - Og sikkert mye mer som jeg burde skrive men ikke kommer på... Clea
Achmed Skrevet 14. august 2003 #10 Skrevet 14. august 2003 Jeg har fått lov til å mene at man skal kunne skyte nakne kvinner uten at jeg har fått et spark i balla. Og så har jeg jo lært en del, da. Den ene gangen jeg kikket innom barn og familie, lærte jeg at det er ganske vanlig at barn er sengevætere. Praktisk å vite man snart kommer til pappa-alderen.... Og så vet jeg at analsex ikke er så poppis, og at «man skal være god og snill» er et uttrykk som er relativt.
Gjest lurven Skrevet 14. august 2003 #11 Skrevet 14. august 2003 Er det dette ; (Noe på gang) du sikter til? nei ikke den
Gjest Anonymous Skrevet 14. august 2003 #12 Skrevet 14. august 2003 Spør ikke hva KG har gjort for meg, men hva jeg har gjort for KG! Den selvgode
Gjest Anonymous Skrevet 14. august 2003 #13 Skrevet 14. august 2003 KG har bekreftet mine fordommer om damer....som da altså ikke er fordommer men en realistisk oppfatning av tingenes tilstand.
Rapitap Skrevet 14. august 2003 #14 Skrevet 14. august 2003 KG er som en bussholdeplass......Og jeg har oppdaget at folk stort sett spør om det samme etter en gitt periode. Det som forundrer meg mest er tørrheten, eller at temaer som dukker opp som sopp hver høst er disse kjedelige topicene (i mine øyne.) Jeg er her fremdeles for det hender at noen interessante perler dukker opp 'from time to time'.
Gjest Tex Skrevet 14. august 2003 #15 Skrevet 14. august 2003 KG.. * "redder meg" fra mann og barn når jeg trenger privat-tid * har gitt meg massevis av nyttige bryllupstips * har gitt meg flere nye gode venner * gir meg muligheten til å delta i interessante debatter * er der når jeg kjeder meg * er en plass der jeg får utløp for frustrasjon * lifesaver........
Fakse Skrevet 15. august 2003 Forfatter #16 Skrevet 15. august 2003 Ja...hvor skal jeg begynne..? Kvinneguiden har: - Linket meg til Chess Ah...det glemte jeg! Samme for meg. Også har jeg fått tips om mange andre nyttige nettbutikker, blant annet Strawberrynet.
minniepus Skrevet 15. august 2003 #17 Skrevet 15. august 2003 KG har gitt meg - noe å gjøre på jobben - en del bryllupstips, og latt meg kvitte meg med den største "fysen" - noen latterkuler - et par hakeslepp
Gjest Vanessa Skrevet 15. august 2003 #18 Skrevet 15. august 2003 KG har: - Gitt meg et sted å skrive dagbok og få respons på tankene mine. - Lært meg at jeg ikke er den eneste som ikke er perfekt og at andre også har problemer. (Er det egoistisk å si at det trøster litt?) - Fått meg til å begynne med TIGI, som er et glimrende merke! - Gitt meg trøst når jeg har vært lei meg. - Lært meg mye om hva som er normalt i forhold mellom barn/foreldre. - Fått meg til å tro at jeg kanskje kan bli en normal, god mor selv en gang. - Bekreftet enkelte av mine meninger og holdninger, og utfordret enkelte andre. - Lært meg at enkelte mennesker alltid vil være dømmende og negative, men at det også alltid finnes noen som ikke er det. - Fortalt meg at Fornarina er et bra merke - og det stemmer. - Lært meg at det er forskjell på klesstørrelser fra butikk til butikk (det burde jeg ha visst...) Tusen takk!
Skusla Skrevet 15. august 2003 #19 Skrevet 15. august 2003 Vel KG har gjort masse for meg... Jeg registrerte meg i November i fjor men begynte egentlig ikke bruke forumet før på nyåret. Det var så godt å finne en plass hvor jeg møtte andre mennesker. Fram til da hadde jeg vært mye lenka til hjemmet, mye mer enn jeg er i dag faktisk, og jeg hadde ikke så mye til sosialt liv lenger pga sykdommen min. Her møtte jeg andre mennesker, folk som har blitt mine venner i dag og som jeg ALDRI ville vært foruten. Jeg har lært mye om andre mennesker, tror også jeg har blitt mer tolerant og mer åpen for andres meninger og synspunkter. At man respekterer andre mennesker syntes jeg bør være alfa omega på ett slikt forum hvor vi " blir kjent" med hverandre. Flere ganger den siste tiden har det vært kommentarer som: Jammen dette er bare internet. Folk lyver. Det KAN man for det er ikke IRL. Vel, for meg ER dette RL. Det er ikke sånn at jeg ikke har venner jeg kan gå ut å møte, men dette er jo en del av hverdagen til mange her inne.. Det er ikke bare jeg som bruker time etter time på dette forumet. HVorfor gidder man det om man ikke ser dette som realitet??? Som virklighet. Selv om det er på internet, så er man stort sett seg selv. Spørsmål og svar som man søker er reelle, mennesker som søker svar og som hjelper andre er like reelle som de man faktisk møter på gata. KG- gjengen sitter inne med uhorvelig mye info. ALT jeg noensinne har spurt om her inne har jeg fått svar på. Det er ALLTID en eller annen som vet svaret, kan tipse meg om ting, som kommer med ett trøstende ord, eller som gleder seg med meg... Jeg blir glad av å være her.. Det er mye av min sosiale omgang som er her inne, selv så patetisk det høres ut... Jeg føler at jeg har så utrolig mye å takke KG for.. Det er også en plass hvor jeg, gjennom dagboken min, kan få ned tanker og ord. Hvor jeg er såpass anonym at jeg kan skrive stort sett det jeg vil. Om det er kjedelig til tider, eller ensformig får så være, de som stikker innom gjør det av fri vilje. Men jeg har ikke EN GANG opplevd en negative kommentar i dagboken min.. Flere og flere har stukket innom og sagt hei den siste tiden, noe som gleder meg stort.. Dere vet alle hvem dere er, så: Tusen tusen takk... :D Det er ikke alltid like lett å formidle følelser verbalt- gjennom språket. For min egen del har jeg lettere for å gjøre det ved å skrive. Å skrive, det gjør jeg opp og i mente her på forumet. Man deler livserfaringer. Å om det gjelder en strikkeoppskrift eller ett dødsfall så er alt like reelt for den som spør. Man danner kontakter, vennskap. Å er ikke det reellt så vet ikke jeg... Nei jeg ville ikke vært KG foruten for alt i verden.. Det er en SUPER plass, hvor man skal og bør respektere hverandre til det fulleste uansett.. Å det skjer jo stort sett her.. Det er derfor det er så trivelig å være her også- :D
Gjest dorian Skrevet 15. august 2003 #20 Skrevet 15. august 2003 KG har totalt forandret mitt syn på kvinner. Let's face it: jeg trengte det! Jeg har nå vært her, litt off and on (mest on) siden 1970, og koser meg hele tiden For oss som jobber så mye med data at mesteparten av livet tilbringes på nett, er kg uunnværlig. Takk-takk, kg :kysse: dorian
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå