Gjest Sandbekken Skrevet 7. oktober 2009 #1 Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Var på Mote.no og så at de hadde en tråd hvor man kunne sette inn bilde (Her blir det vel link?) av klær og sko man lurer på om man skal kjøpe, og se hva andre synes om det Det er jo greiere å ha sånn samlet i en tråd, istedet for mange småtråder.. Jeg kan begynne, Tenkte å bruke disse til høst/vinter sammen med en feminin lysegrå ulljakke. Hva mener dere? kjøpes eller ikke? skoene Endret 7. oktober 2009 av Sandbekken
Sani Skrevet 7. oktober 2009 #2 Skrevet 7. oktober 2009 Var på Mote.no og så at de hadde en tråd hvor man kunne sette inn bilde (Her blir det vel link?) av klær og sko man lurer på om man skal kjøpe, og se hva andre synes om det Det er jo greiere å ha sånn samlet i en tråd, istedet for mange småtråder.. Jeg kan begynne, Tenkte å bruke disse til høst/vinter sammen med en feminin lysegrå ulljakke. Hva mener dere? kjøpes eller ikke? skoene etter min smak må jeg si NEEEEI
Gjest Gjest_ulva_* Skrevet 7. oktober 2009 #3 Skrevet 7. oktober 2009 Var på Mote.no og så at de hadde en tråd hvor man kunne sette inn bilde (Her blir det vel link?) av klær og sko man lurer på om man skal kjøpe, og se hva andre synes om det Det er jo greiere å ha sånn samlet i en tråd, istedet for mange småtråder.. Jeg kan begynne, Tenkte å bruke disse til høst/vinter sammen med en feminin lysegrå ulljakke. Hva mener dere? kjøpes eller ikke? skoene Jeg syns de var helt greie hverdagsstøvletter,og hvis du liker de så hvorfor ikke?
Rosenrød Skrevet 7. oktober 2009 #4 Skrevet 7. oktober 2009 Ikke helt min stil, men som sagt over, helt greie hverdagsstøvletter.
pittie Skrevet 8. oktober 2009 #5 Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Jeg kan begynne, Tenkte å bruke disse til høst/vinter sammen med en feminin lysegrå ulljakke. Hva mener dere? kjøpes eller ikke? skoene Digget de jeg! Hva synes dere om slike? http://www.shoes.com/Shopping/ProductDetai...spx?p=EC1125536 Trenger noen ordentlige sko når snøen er dyp. Vanskelig å finne synes jeg. Endret 8. oktober 2009 av pittie
Sani Skrevet 8. oktober 2009 #6 Skrevet 8. oktober 2009 Digget de jeg! Hva synes dere om slike? http://www.shoes.com/Shopping/ProductDetai...spx?p=EC1125536 Trenger noen ordentlige sko når snøen er dyp. Vanskelig å finne synes jeg. disse var fine synes jeg :-)
letme Skrevet 8. oktober 2009 #7 Skrevet 8. oktober 2009 Snøskoene var fine. De andre ble litt militære og ekstreme for meg.
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2009 #8 Skrevet 8. oktober 2009 Fine snøsko. De øverste var skikkelig stygge.
Gjest sandbekken utlogget Skrevet 8. oktober 2009 #9 Skrevet 8. oktober 2009 Jeg er enig i at om amn bare ser skoene kan de virke veldig grove og lit mandige, men se for dere de kombinert med denne jakken den er i ull, og den falske pelsen kan tas av. Jakken Jeg tenkte å kombinere den med skoene, slik at det blir litt kontraster.. Litt alla klestilen i england i begynnelsen av 1900-tallet
letme Skrevet 8. oktober 2009 #10 Skrevet 8. oktober 2009 Jeg kjenner folk som fint kunne gjennomført noe slikt, så det er absolutt mulig. Men jeg kunne ikke klart det:)
Eveline86 Skrevet 8. oktober 2009 #12 Skrevet 8. oktober 2009 De svarte skoene synes jeg var kjempefine! Har et ganske likt par i brunt, og elsker de! Bruker dem på samme måte som du beskriver, med en høstjakke til midt på lårene, og tights/stramme bukser til. Den grå jakken var også nydelig! GOD SMAK DU HAR
Pingting Skrevet 8. oktober 2009 #13 Skrevet 8. oktober 2009 Begge parene var fine, synes jeg! Ikke noe jeg ville kjøpt selv, men på riktig person og i riktig antrekk tror jeg de kan fungere kjempebra! Jeg vurderer å kjøpe disse. Virker supre som høst/vintersko. Litt hel så de er litt feminine, samtidig som det går an å gå på dem en lang dag. Også funker de både til skjørt og bukse, tror jeg ihvertfall.
Pingting Skrevet 8. oktober 2009 #14 Skrevet 8. oktober 2009 Veldig god ide til tråd, forresten! (selv om ikke 10 ville hester, eventuelt 20 bitchy KG'ere får meg til å ombestemme meg når jeg har lyst på noe )
Gjest Bond Skrevet 8. oktober 2009 #16 Skrevet 8. oktober 2009 Var på Mote.no og så at de hadde en tråd hvor man kunne sette inn bilde (Her blir det vel link?) av klær og sko man lurer på om man skal kjøpe, og se hva andre synes om det Det er jo greiere å ha sånn samlet i en tråd, istedet for mange småtråder.. Jeg kan begynne, Tenkte å bruke disse til høst/vinter sammen med en feminin lysegrå ulljakke. Hva mener dere? kjøpes eller ikke? skoene Så nå må jeg bare spørre - hvor fant du de?
Vera Vinge Skrevet 8. oktober 2009 #17 Skrevet 8. oktober 2009 Jeg er enig i at om amn bare ser skoene kan de virke veldig grove og lit mandige, men se for dere de kombinert med denne jakken den er i ull, og den falske pelsen kan tas av. Jakken Jeg tenkte å kombinere den med skoene, slik at det blir litt kontraster.. Litt alla klestilen i england i begynnelsen av 1900-tallet Skoene er ikke helt min stil, men jeg tror det kan bli en fin kombinasjon. Jeg liker maskuline ting kombinert med noe feminint. Jeg vurderer å kjøpe disse. Virker supre som høst/vintersko. Litt hel så de er litt feminine, samtidig som det går an å gå på dem en lang dag. Også funker de både til skjørt og bukse, tror jeg ihvertfall. Hadde de vært i svart, kunne jeg kjøpt dem selv. Fine hverdagsstøvletter, med litt hæl så man føler seg fin og elegant, men samtidig sånn at man kan gå i dem uten å bli sliten. Jeg mener også at de vil funke fint både til bukse og skjørt.
Pingting Skrevet 8. oktober 2009 #18 Skrevet 8. oktober 2009 Hadde de vært i svart, kunne jeg kjøpt dem selv. Fine hverdagsstøvletter, med litt hæl så man føler seg fin og elegant, men samtidig sånn at man kan gå i dem uten å bli sliten. Jeg mener også at de vil funke fint både til bukse og skjørt. De finnes i svart også! For min del så har jeg flere par med svarte boots, så jeg er klar for litt variasjon
Gjest Sandbekken Skrevet 8. oktober 2009 #19 Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Så nå må jeg bare spørre - hvor fant du de? Hehe det var det da! Jeg satt å kjeda en kveld å søkte litt rundt, såå fant jeg ut at finn.no er genialt for folk som liker loppis og secondhand butikker men som bor i en lite kjedelig by Har ikke peil hvor damen har kjøpt dem for jeg har ikke fått de enda. Det eneste jeg vet er at de er i skinn, brukt en gang, kjøpt i fjor og at hun vil ha 350kr for dem Til dere andre; kjekt at jeg ikke er den eneste i verden som like skoene, det kan være litt farlig å spørre om slikt på nett, uff.. tenk alt man går i som andre hvirkelig synes er grisestygt! Endret 8. oktober 2009 av Sandbekken
Gjest Sandbekken Skrevet 8. oktober 2009 #20 Skrevet 8. oktober 2009 Nå dobbeltposter jeg, men samma søren Lurer på hva kg-erne synes om disse skoene! Jeg har ikke mulighet til å gå med hæl på skoene på en goood stund nå, fordi jeg har en fot som klager etter et brudd. Derfor leiter jeg etter noen pene boots uten dette.. tenker på de grå. skoene Men hallo, Er ebay trygt da? har aldri handlet der, og er litt skeptisk :O
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå