Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvordan bygge opp tillit igjen til sin kone? Ja jeg har undret på dette den siste uken.

situasjonen er at vi fortsatt er gift og avtalte at vi ikke skulle date andre før vi var sikre på at vi ikke skulle være mere ektefolk og vi skulle si i fra!

Nå har hun altså datet 2-3 stykker på kort tid, men sier at de ikke var noe interessante, "det ble bare cola og klem" og at hun vil prøve å finne tilbake til kjærligheten for meg. Vel og greit det, men da slår det meg at hun knullet broren til sin forrige samboer som er onkel til hennes første barn. Kan jeg egentlig leve med et slikt menneske som er så ustabil og kanskje skal ha sympatiknull hvergang ting er galt? Har hun gjort andre ting nå som hun ikke har fortalt.? Jeg er ganske forsonelig av meg, men skal jeg be henne om en hiv test før det blir noe mere.??? Er dette frekt?

Trenger litt støtte her.

Jeg er jo glad i henne, men er møkka lei hele opplegget.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke - men ser jo nesten ut som hun er kommet over forholdet, på en annen måte enn deg? Eller at hun vil gardere seg, for å slippe bli helt alene. Det er du som kjenner henne - og vet hvorfor dere gikk fra hverandre.

Forøvrig tror jeg det er ganske vanlig å si at man ikke skal rote med andre, når det blir slutt. For å skåne den andre, og gjøre bruddet mindre tungt. Noen mener det, andre ikke.

Om du skal be om hiv-test - vel, hun kan jo bli sur, dersom hun sier hun ikke har hatt seksuelt samkvem med andre. Og skal du være sammen med henne, må du jo stole på henne - ellers er det vel ikke vits i å være et par...

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er bare usikker på om det er noe poeng å prøve på ny med henne..

Jeg er jo en atraktiv kar som kan få en skikkelig jente, dette sa jeg til henne og at jeg var inv. på date, men hadde takket nei pga henne. Hun ble helt vill og ønsker nå å finne sammen igjen.

Jeg prøver i allefall å respektere henne med at jeg ikke dater før vi ev. er separert, dette er det minste man kan forlange????

Skrevet

Hvis du ikke synes konen din er en skikkelig jente tror jeg det kan bli vanskelig å få det til å fungere igjen. Hva er det du søker i jenter og hva kan din kone gi deg? Gjør hun deg lykkelig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...