Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker medisiner som har gjort at jeg har mistet veldig mye av håret mitt, føler at bare 1/3 er igjen av det opprinnelige. Dette er medisiner som jeg må ta, lite muligheter til å bytte det ut eller slutte.

Jeg lurte på om det er noen som har noen gode råd om hårtap som følge av medisiner? andre som har opplevd det? hva har dere gjort? vitamintilskudd? har det hjulpet? hårprodukter som har hjulpet? evt andre ting som har hjulpet?

Noen frisører der ute som har noen tips?

Jeg passer veldig på håret mitt, bruker redken shampo som skal virke mot hårtap. Det hjelper i perioder føler jeg.Bruker Redkem extreme hårkur.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

B-vitaminer kan forsøkes, men hvis hårtapet er en direkte bivirkning fra medisinene spørs det om det hjelper mye.

Skrevet

Av hårprodukter er kanskje denne verdt et forsøk?

Den skal uansett være veldig bra for hodebunn og gi optimale forhold for sunt hår :)

Skrevet
Jeg bruker medisiner som har gjort at jeg har mistet veldig mye av håret mitt, føler at bare 1/3 er igjen av det opprinnelige. Dette er medisiner som jeg må ta, lite muligheter til å bytte det ut eller slutte.

Jeg lurte på om det er noen som har noen gode råd om hårtap som følge av medisiner? andre som har opplevd det? hva har dere gjort? vitamintilskudd? har det hjulpet? hårprodukter som har hjulpet? evt andre ting som har hjulpet?

Noen frisører der ute som har noen tips?

Jeg passer veldig på håret mitt, bruker redken shampo som skal virke mot hårtap. Det hjelper i perioder føler jeg.Bruker Redkem extreme hårkur.

har prøvd b-vitaminer...men til ingen nytte...det blir bra i perioder..men så sliter jeg med tomme jernlagre med jevne mellomrom og det gir jo også håravfall :filer:

Skrevet

kanskje du kan spørre legen din neste gang du er der? som vet hva slags medisiner det er snakk om og kanskje kan anbefale noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...