Gå til innhold

Trenger noe langermet til å ha over halter neck kjole

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg skal på fest til helgen og skal ha denne kjolen.

Men nå er det jo så kaldt om dagen at jeg må ha noe langermet utenpå denne under trenchcoaten min. Men hva? Det må jo helst passe stilen også.

Takknemlig for alle tips! :)

Endret av *Numi*
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, hvit. Eller svart kanskje. Men hvor får jeg tak i det? Synes nesten det bare er kortermede boleroer ute og går om dagen. Men jeg får vel ta meg en tur rundt og titte.

Skrevet

Vivien of Holloway er en av mine favorittbutikker :rødme:

Det funker fint med en vanlig cardigan også, det var mye brukt på 50-60-tallet, så det er ikke stilkræsj.

Om sommeren er det fint med noen korte, hvite, tynne hansker. Men det var jo ikke det du ville vite :gjeiper:

Skrevet

Enig i at de har utrolig mye fint der ja! :jepp: jeg kjøpte min på Trabant Vintage på Grünerløkka. Der fører de noen av kjolene. :nigo:

Cardigan ja.

Noe sånt,

sånt

eller sånt kanskje?

Skrevet

Den første cardiganen var for lang, den midterste så litt for grov/tykk ut og den siste var feil stil (kjolen er for feminin til en slik grovstrikket jakke) synes jeg.

Jeg synes cardiganen bør være glattstrikket og stoppe i livet. Eller kan et heklet sjal passe? Har dessverre ingen konkrete forslag.

Skrevet
Enig i at de har utrolig mye fint der ja! :jepp: jeg kjøpte min på Trabant Vintage på Grünerløkka. Der fører de noen av kjolene. :nigo:

Cardigan ja.

Noe sånt,

sånt

eller sånt kanskje?

Da må jeg huske å dra dit! :)

Den første cardiganen var for lang, den midterste så litt for grov/tykk ut og den siste var feil stil (kjolen er for feminin til en slik grovstrikket jakke) synes jeg.

Jeg synes cardiganen bør være glattstrikket og stoppe i livet. Eller kan et heklet sjal passe? Har dessverre ingen konkrete forslag.

Er enig med gjest, forresten. En enkel glattstrikket, tynn cardigan. Regner med at HM er stedet :) Har hvertfall kjøpt noen der før.

Skrevet (endret)

Hehe. Der ser dere! Det er bra jeg forhører meg med dere først, siden jeg ikke har helt peiling. :fnise:

Jeg har en slik glatt, kort, men den er blitt så grå at jeg tror den ikke er helt brukendes, så jeg får nok investere i en ny. :)

Endret av *Numi*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...