Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2002 #1 Skrevet 23. april 2002 Hei alle sammen. Egentlig så er jeg litt feig i dag siden jeg er anonym, men jeg må for vennindene mine er stadig innom her å de kjenner til nicket mitt. Vel tenkte jeg skulle se om dere kunne muntre meg opp litt. Her er dagens problem nr: 1. Har blitt lovet at jeg skulle slippe utdrikkingslag, da jeg rett og slett ikke synes sånne ting er moro.Har planlagt å reise på hyttetur med min kjære i pinse helgen, noe vi gleder oss til veldig begge tor, da det er første helg uten barn på i hvertfall et år.Det skal være med mange venner,men i går fortalte en av mine venninder meg det, (at selv om det i utgangspunltet skulle være hemmelig så måtte hun si det fordi hun vet hvor mye jeg gleder meg til denne turen) at jeg skulle drikkes ut den helga. Hun har prøvd å få de andre til å sette det til en annen helg, slik at det ikke ødlegger turen vår, men neida. Samboeren min har visstnok også prøvd å få de til å bytte, men heller ikke det går. Godt mulig jeg virker litt sær her, men jeg kan godt være med på utdrikkings lag det er ikke det,men synes det er fryktelig trist at det må være den helga. Samtidig kan jeg jo ikke si høyt at jeg vet det heller for jeg gjør jo liksom ikke det. Problem nr 2: Har rett og slett fått panikk, når det gjelder kjole og pynt.Je ghar kjøpt meg en kjempefin kjole, den sitter som støpt, og så har jeg langt mm slør ca 3 m, og tiara som pynt. Men tanken som siger inn vær dag er: tenk om min kjære rett og slett ikke liker den. Jeg har både heldigvis og uheldigvis en sambo som ikke klarer å juge om noen ting, han hadde ikke klart å si jeg var fin hvis han ikke syns det. egentlig ble dette veldig sytete men det hjalp å få det ut. Takk for at hørte på meg.
CecilieB Skrevet 23. april 2002 #2 Skrevet 23. april 2002 Punkt 1. Dere har vel kanskje reist vekk allerede før du skal bli hentet? Jeg skjønner veldig godt at du heller vil reise vekk enn å utdrikningslag den helgen. Barnefrie helger er hellige! Punkt 2. Jeg hadde litt samme problem, samboeren min hadde veldig bestemte meninger på hva som er fine og ikke fine kjoler. Jeg er også en person som har vanskelig for å holde på hemmeligheter overfor ham. Den første kjolen jeg fant var med farger på, og han synes den var motbydelig. Det endte med at vi sammen plukket ut kjolen, jeg har jo kjøpt den på nettet, så vi så jo bare bilder av den. Tror uansett at den kjolen jeg endte opp med er penere til et kirkebryllup enn den jeg først så, for den var liksom ment til et utenlandsbryllup. Dette var jo egentlig ikke svar på det du spurte om, men jeg hadde ikke kunnet troppe opp i kirken uten å vite at han på forhånd hadde "godkjent" kjolen (han har ikke sett den på).12
HMSP Skrevet 23. april 2002 #3 Skrevet 23. april 2002 Når det gjelder utdrikningslaget tror jeg at jeg ville satt foten ned. Si til din forlover at du har fått nyss om hva som skjer og at du ikke blir med hvis de legger det til den helgen. Planlegg som dere har gjort og reis. IKKE gå med på å endre planene pga dette. Greit at man kanskje har en grunn for å velge dagen, men når bruden har en avtale den dagen sørger man ikke for at den går i vasken uten videre. Nei, stå på ditt!! (Blir nesten litt sint på dine vegne ) Når det gjelder kjolen: Kan du (som jeg har gjort) se igjennom mange bilder av kjoler med din kjære. Og hvis mulig kan du jo bare lure "ditt" bilde inni der. Så får du jo høre hva han synes uten at han legger mer merke til den enne enn den andre. Jeg har en god peilig på hva han liker og ikke liker så jeg håper ikke jeg bommer for mye Lykke til uansett. Fortell hvordan det gikk, så kan vi andre lære litt også12
prinsessa Skrevet 24. april 2002 #4 Skrevet 24. april 2002 Hei 1. Vennindene har ordnet et utdrikkningslag for deg, kanskje de har gjort det på en annen måte en det tradisjonelle så du skal få det koselig. Det er faktisk ikke så lett å finne en helg som passer for allle sammen. Så da kan det ikke passe 100% for bruden. Dere skal vel på bryllupsreise etter bryllupet, så da får du jo være alene med mannen din. Syns heller du skal være takknemlig som har venner som ordner utdrikkningslag for deg, det er faktisk ikke alle som har det. 2. Jeg hadde også nerver som bare det for at ikke mannen min skulle syns jeg var fin. Han har nemlig uttalt at han aldri hadde sett noen som var fine med brudekjole. Men når jeg kom inn i kirken syns han jeg var kjempefin. Og det kommer sikkert mannen din også til å synes. Lykke til!
diddi Skrevet 24. april 2002 #5 Skrevet 24. april 2002 Er det ikke mulig å "lede" venninnene til hytta??? Litt rebus når de kommer for å kidnappe deg?
CecilieB Skrevet 24. april 2002 #6 Skrevet 24. april 2002 On 2002-04-24 08:41, prinsessa wrote: Hei 1. Vennindene har ordnet et utdrikkningslag for deg, kanskje de har gjort det på en annen måte en det tradisjonelle så du skal få det koselig. Det er faktisk ikke så lett å finne en helg som passer for allle sammen. Så da kan det ikke passe 100% for bruden. Dere skal vel på bryllupsreise etter bryllupet, så da får du jo være alene med mannen din. Syns heller du skal være takknemlig som har venner som ordner utdrikkningslag for deg, det er faktisk ikke alle som har det. Lykke til! Har du barn Prinsessa? Er du klar over hvor sjelden man gjerne får litt barnefri? Ikke alle har heller råd til bryllupsreise, ihvertfall ikke en tur uten barn. Jeg synes det er helt feil å ha utdrikningslag på gjestene sine premisser. Det må jo være viktigere at bruden virkelig har lyst til å være der, enn at absolutt alle venninnene kan komme. Jeg synes det skal være en selvfølge at du får reist på denne lille turen med mannen din. Ingen hadde klart å ødelegge en sånn tur for oss ihvertfall.12
August Skrevet 24. april 2002 #7 Skrevet 24. april 2002 Jeg støtter alle de som sier at du må dra på tur med mannen din. Hvis du ikke vil røpe at du har fått vite om det så kan jo forloveden din si ifra. De hadde jo snakket med han ikke sant. Jeg mener du hadde jo sagt ifra at du ikke var så veldig gla i utdrikningslag i det hele tatt, og så velger de en helg hvor du har andre planer. De tenker ikke mest på deg, men på seg selv. Det er de som er egoistiske.12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå