Gjest Hilde K S Skrevet 13. oktober 2009 #61 Del Skrevet 13. oktober 2009 Jeg kan ikke se annet enn at du må ta mer initiativ selv eller at du har en håpløs tekst. Jeg er mann, lettere nerd og ikke noe spesielt hunkete eller over gjennomsnittet kjekk. Altså burde jeg ha verdens dårligste statistiske utgangspunkt. Likevel fikk jeg en masse oppmerksomhet fra kvinner den tiden jeg var på Sukker, Spray etc. Det kom vel av at jeg skrev hyggelige brev til interessante jenter og at jeg hadde en interessant tekst. Jeg brød meg overhodet ikke om jentene jeg kontaktet var i "min liga", men silte ganske kraftig på utdannelse, interesser og et par av mine viktige verdier. Hadde både hyggelige og latterlig teite dater med både vanlige og meget pene jenter. De fleste så jeg aldri igjen, noen ble venninner, noen hadde jeg seksuelle forhold til. Til slutt traff jeg ei som gjorde at jeg ikke følte for å date noen andre ... Det finnes helt sikkert mange menn der ute som vil finne deg attraktiv, ikke mist håpet! Du må bare gjøre det beste ut av det du har og satse på statistikken Owæ! Tenk om vi har vært på date? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 13. oktober 2009 #62 Del Skrevet 13. oktober 2009 Owæ! Tenk om vi har vært på date? Det har dere neppe, for ingen menn kan motstå dine legger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Gjestine_* Skrevet 13. oktober 2009 #63 Del Skrevet 13. oktober 2009 Det har dere neppe, for ingen menn kan motstå dine legger Det er klart ingen kan motstå dem. Men hun kan jo ha brukt han for en liten stund da. Et offer i rekken... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå