Gjest brutal_mann Skrevet 9. oktober 2009 #41 Del Skrevet 9. oktober 2009 Jeg antar at TS satser langt over sitt nivå. En vanlig feil kvinner som nettsjekker gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2009 #42 Del Skrevet 9. oktober 2009 Jeg antar at TS satser langt over sitt nivå. En vanlig feil kvinner som nettsjekker gjør. Hallo. Ingen som skal fortelle at noe som helst er feil- verden er fri for alle " Fake it til you make it osv- dessuten så ER det noe som heter VERDIER der ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2009 #43 Del Skrevet 9. oktober 2009 Det kan på den annen side føre til en haug av grusomme dates når motparten ser at man ikke ser ut som på bildet i virkeligheten... Oj, så kuult- det har jeg ikke tenkt på, lol- blit litt Run like hell!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 9. oktober 2009 #44 Del Skrevet 9. oktober 2009 Hallo. Ingen som skal fortelle at noe som helst er feil- verden er fri for alle " Fake it til you make it osv- dessuten så ER det noe som heter VERDIER der ute. De verdiene finner du i form av penger og andre materielle verdier. Uansett, som jeg sa, kvinner har en tendens til å tro de kan få bedre enn hva de kan. Mye fordi de ikke er i stand til å skille mellom menn som bare vil pule dem og menn som vil noe mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2009 #45 Del Skrevet 9. oktober 2009 De verdiene finner du i form av penger og andre materielle verdier. Uansett, som jeg sa, kvinner har en tendens til å tro de kan få bedre enn hva de kan. Mye fordi de ikke er i stand til å skille mellom menn som bare vil pule dem og menn som vil noe mer. Få bedre enn det de kan? Hva setter egentlig standard på slikt? ALLE mennesker er forskjellige og har forskjellig smak- det er ikke alltid vi kan velge hvem vi forelsker oss i. Verdier finner jeg i mennesker- moral, respekt, intigritet, empati, kommunikasjonsevner etc;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 9. oktober 2009 #46 Del Skrevet 9. oktober 2009 Få bedre enn det de kan? Ja, verden er ovefladisk. Hva setter egentlig standard på slikt? Mennekser. ALLE mennesker er forskjellige og har forskjellig smak- det er ikke alltid vi kan velge hvem vi forelsker oss i. Det er riktig. Verdier finner jeg i mennesker- moral, respekt, intigritet, empati, kommunikasjonsevner etc;) Da er du heldig, for dette er det noe det er ekstrem knapphet på i verden. Vil du lykkes? Glem følelser og empati. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2009 #47 Del Skrevet 9. oktober 2009 Ja, verden er ovefladisk. Mennekser. Det er riktig. Da er du heldig, for dette er det noe det er ekstrem knapphet på i verden. Vil du lykkes? Glem følelser og empati. Nei, får stor respekt av å være meg;) selv med empati. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 9. oktober 2009 #48 Del Skrevet 9. oktober 2009 Nei, får stor respekt av å være meg;) selv med empati. Igjen, du er heldig. Verden er ikke slik for de fleste av oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2009 #49 Del Skrevet 9. oktober 2009 Igjen, du er heldig. Verden er ikke slik for de fleste av oss. Er det man gjør det til selv:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 10. oktober 2009 #50 Del Skrevet 10. oktober 2009 Har hatt profil på nettet en stund og skrevet til noen menn der som jeg har valgt meg ut. INGEN av disse har svart meg. Jeg trodde jeg var en attraktiv jente, men etter å ha vært på nettet må jeg virkelig revurdere det synet på meg selv. Jeg er tydeligvis ikke noe å samle på. Uff, jeg har bare lyst å kutte ut menn. Vil de ikke ha meg, så skal ikke jeg trenge meg på. Føler meg bare som en liten grå mus. Syns nettsjekking på noen måter kan være mer skremmende enn i real life jeg. Et eksempel, du tar ditt beste bilde og skriver din beste profiltekst. Du er regga i 2 mnd. Du får 0 brev fra noen, de 15 brevene du skriver får du ikke svar på. 569 stykk har tittet på profilen din. Åssen i all verden skal man innbille seg man er noe da? Det er mitt skrekkscenario, fyfaen så pain det hadde vært! :dåne: Blir man avvist av 2 jenter på byen en helg, eller 5 helger, er jo det peanuts i forhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_rolf_* Skrevet 10. oktober 2009 #51 Del Skrevet 10. oktober 2009 Syns nettsjekking på noen måter kan være mer skremmende enn i real life jeg. Et eksempel, du tar ditt beste bilde og skriver din beste profiltekst. Du er regga i 2 mnd. Du får 0 brev fra noen, de 15 brevene du skriver får du ikke svar på. 569 stykk har tittet på profilen din. Åssen i all verden skal man innbille seg man er noe da? Det er mitt skrekkscenario, fyfaen så pain det hadde vært! :dåne: Blir man avvist av 2 jenter på byen en helg, eller 5 helger, er jo det peanuts i forhold. Og tenke om vi, som kansjke har trukket fra 10.20 år på alderen vår, plutselig skulle møte en av damene. Tenk så hyggelig overrasket de skulle bli. At vi har bløffet i lang tid bare for å få "stå" har de selvsagt forståelse for. De har jo ingen følelser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PeeWee Skrevet 10. oktober 2009 #52 Del Skrevet 10. oktober 2009 Oj, så kuult- det har jeg ikke tenkt på, lol- blit litt Run like hell!!! Min erfaring er at når mannens første reaksjon på møtet er "oj, ser hun slik ut i virkeligheten" så er sjansn for at det blir noe helt minimal. Det gjør at hele daten kommer skjevt ut. Ihvertfall gjør det det for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 10. oktober 2009 #53 Del Skrevet 10. oktober 2009 Syns nettsjekking på noen måter kan være mer skremmende enn i real life jeg. Et eksempel, du tar ditt beste bilde og skriver din beste profiltekst. Du er regga i 2 mnd. Du får 0 brev fra noen, de 15 brevene du skriver får du ikke svar på. 569 stykk har tittet på profilen din. Åssen i all verden skal man innbille seg man er noe da? Det er mitt skrekkscenario, fyfaen så pain det hadde vært! :dåne: Blir man avvist av 2 jenter på byen en helg, eller 5 helger, er jo det peanuts i forhold. Det du skisserer her er nok ikke realistisk nok. Som regel opplever vi menn avvisninger på slike sider i langt større grad enn hva du skisserer her. Og allikevel er det noen kvinner her på KG som mener de mister selvtillitten av nettsjekking... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 10. oktober 2009 #54 Del Skrevet 10. oktober 2009 Min erfaring er at når mannens første reaksjon på møtet er "oj, ser hun slik ut i virkeligheten" så er sjansn for at det blir noe helt minimal. Det gjør at hele daten kommer skjevt ut. Ihvertfall gjør det det for min del. Riktig, for når hun helt bevisst harløyet om utseende sitt, hva annet vil hun da lyve om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2009 #55 Del Skrevet 10. oktober 2009 Det kan på den annen side føre til en haug av grusomme dates når motparten ser at man ikke ser ut som på bildet i virkeligheten... What? Bildene vil jo være nye fordi hun vil se annereldes ut in real life etter make-overen. les teksten nå mann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2009 #56 Del Skrevet 12. oktober 2009 Svært ofte ser man også at kvinnen er penere enn mannen. Sjelden omvendt heldigvis for oss menn :-) Selv er jeg kvinne, og synes det er helt motsatt: Jeg ser oftere par hvor mannen er penest, ikke motsatt. Jeg tror egentlig at det kan være kjønnsrelativt, faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 12. oktober 2009 #57 Del Skrevet 12. oktober 2009 Selv er jeg kvinne, og synes det er helt motsatt: Jeg ser oftere par hvor mannen er penest, ikke motsatt. Jeg tror egentlig at det kan være kjønnsrelativt, faktisk. Pen og pen. Menn skal ikke være pene, de skal være barske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyldenløwe Skrevet 12. oktober 2009 #58 Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) Jeg kan ikke se annet enn at du må ta mer initiativ selv eller at du har en håpløs tekst. Jeg er mann, lettere nerd og ikke noe spesielt hunkete eller over gjennomsnittet kjekk. Altså burde jeg ha verdens dårligste statistiske utgangspunkt. Likevel fikk jeg en masse oppmerksomhet fra kvinner den tiden jeg var på Sukker, Spray etc. Det kom vel av at jeg skrev hyggelige brev til interessante jenter og at jeg hadde en interessant tekst. Jeg brød meg overhodet ikke om jentene jeg kontaktet var i "min liga", men silte ganske kraftig på utdannelse, interesser og et par av mine viktige verdier. Hadde både hyggelige og latterlig teite dater med både vanlige og meget pene jenter. De fleste så jeg aldri igjen, noen ble venninner, noen hadde jeg seksuelle forhold til. Til slutt traff jeg ei som gjorde at jeg ikke følte for å date noen andre ... Det finnes helt sikkert mange menn der ute som vil finne deg attraktiv, ikke mist håpet! Du må bare gjøre det beste ut av det du har og satse på statistikken Endret 12. oktober 2009 av Gyldenløwe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2009 #59 Del Skrevet 12. oktober 2009 Ikke depp. Få noen til å hjelpe deg med å skrive en bra profil. Da jeg var aktiv på nettdating for noen år siden la jeg mye tid i å utforme profilen min og skrev endel detaljer om meg selv som gjorde folk nysgjerrige på hvem jeg var. Jeg hadde ikke bilde av meg selv i profilen, bare en tegning eller noe sånt, likevel fikk jeg i snitt 10 meldinger om dagen... Hvis du har en profil som forsvinner i mengden er det vanskelig å vekke nysgjerrigheten til mennene som ser på den. Jeg kan nevne eksempel på folk som jeg selv ikke gadd å svare: Fyren skrev f.eks. "Hei. Du ser hyggelig ut. Ta kontakt da vel." og så sto det i profilen: kjønn, alder, fylke, bransje han jobbet i og at han ikke røyket, drakk med måte og likte en fest like mye som hjemmekvelder... Det er sånn ca. alle jeg kjenner, det der (bortsett fra de som røyker, da). Få fram det som er spesielt/søtt/rart med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2009 #60 Del Skrevet 12. oktober 2009 De verdiene finner du i form av penger og andre materielle verdier. Uansett, som jeg sa, kvinner har en tendens til å tro de kan få bedre enn hva de kan. Mye fordi de ikke er i stand til å skille mellom menn som bare vil pule dem og menn som vil noe mer. Du sier så mye rart, du, og er ganske så brutal. Men dette har du faktisk helt rett i. Jeg valgte kule, kjekke gutter på byen før, de som har draget, de jeg kunne "vinne" i konkurransen med de andre jentene, de som først var litt overlegne, men som oppdaget meg etterhvert når jeg vrikket og smilte som best... De som spanderte drinker og ville være med og danse og drikke og ta skikkelig av. Så skjønte jeg ikke hvorfor de tilsynelatende bare ville én ting... Plutselig en dag falt jeg pladask for en fyr som jeg ikke så på som min type, og han har verdens beste armkrok. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå