Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2009 #1 Del Skrevet 6. oktober 2009 Har hatt profil på nettet en stund og skrevet til noen menn der som jeg har valgt meg ut. INGEN av disse har svart meg. Jeg trodde jeg var en attraktiv jente, men etter å ha vært på nettet må jeg virkelig revurdere det synet på meg selv. Jeg er tydeligvis ikke noe å samle på. Uff, jeg har bare lyst å kutte ut menn. Vil de ikke ha meg, så skal ikke jeg trenge meg på. Føler meg bare som en liten grå mus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2009 #2 Del Skrevet 6. oktober 2009 Jeg fikk heller ikke svar, fra de (få) jeg skrev til. Men noen fra folk jeg hadde kikka i profilen til, og en del fra folk jeg ikke hadde sett på i det hele tatt. Jeg regner med at flere har oppdaget "mine" menn, og at jeg ikke kunne hevde meg i toppsjiktet. Kan være så enkelt som at han liker blondiner, og jeg er mørk. Eller at han vil ha en med samme sportsinteresse. Siden jeg ikke så lett faller for noen, og ikke ville bruke masse tid på å bli kjent med 100 stk i tilfelle det var en juvel blant alle som ikke appellerte kjempemye ved første øyekast, så hadde jeg ikke så lang nettsjekkingskarriere. Det hjalp heller ikke at jeg bor flere timer utenfor Oslo, og det dermed er litt mer effort enn å bare ta en kaffe etter jobb det er snakk om. Ikke gå og grav deg ned, vi finner sikkert noen, vi også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 6. oktober 2009 #3 Del Skrevet 6. oktober 2009 Kan være så enkelt som at han liker blondiner, og jeg er mørk. Eller at han vil ha en med samme sportsinteresse. Jeg tror ikke så mye på at de vil ha en dame med samme spesielle fritidsinteresse. Tror at de går etter om de synes jenta ser bra ut eller ikke. Ihvertfall gjør jeg det med menn, pluss at han må ha bra indre egenskaper. Men jeg driter i hvilken sport han driver med, og krever ikke at han skal ha en spesiell musikksmak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2009 #4 Del Skrevet 6. oktober 2009 Jeg tror ikke så mye på at de vil ha en dame med samme spesielle fritidsinteresse. Tror at de går etter om de synes jenta ser bra ut eller ikke. Ihvertfall gjør jeg det med menn, pluss at han må ha bra indre egenskaper. Men jeg driter i hvilken sport han driver med, og krever ikke at han skal ha en spesiell musikksmak. Vi tiltrekker oss ulike ting, heldigvis for det! Ta meg feks jeg har aldri blitt forelsket i en mann med brune øyne- selv om det er pent faller jeg for blå, grå eller grønne øyne. Når du er på sjekkemarkedet vil du oppleve å få avslag, det er helt vanlig og du bør kunne takle det uten å miste selvtillit, er du ikke klar- så vent til du er sterk nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 6. oktober 2009 #5 Del Skrevet 6. oktober 2009 Først og fremst; hvis nettsjekking gir deg dårlig selvtillit, så slutt med det!!! Da vil ikke selvtilliten din bli bedre av at du fortsetter med det. Prøv andre måter å treffe en partner på...gå ut, på byen, reis på turer, meld deg på et kurs (da noe som det er litt menn på, så ikke dansekurs og poesikvelder), dra med noen venninner på kafe/tur/bowling ect. og finn en gruppe mannfolk dere kan henge med. Du ER verdt noe! Det ER mange mennesker som bryr seg om deg! Du Er ikke mer grå mus enn du selv gjør deg til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2009 #6 Del Skrevet 6. oktober 2009 Jeg tror ikke så mye på at de vil ha en dame med samme spesielle fritidsinteresse. Tror at de går etter om de synes jenta ser bra ut eller ikke. Ihvertfall gjør jeg det med menn, pluss at han må ha bra indre egenskaper. Men jeg driter i hvilken sport han driver med, og krever ikke at han skal ha en spesiell musikksmak. Han var veldig ihuga ekstremsport- og friluftslivsinteressert (virket som han ikke var en av de mange som bare later som der inne ), og det er jo en utfordring når man skal bestemme hva man skal bruke helgene og feriene til At den ene liker å lese bøker mens den andre liker å samle frimerker, er mer kompatibelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2009 #7 Del Skrevet 6. oktober 2009 Jeg tror ikke så mye på at de vil ha en dame med samme spesielle fritidsinteresse. Tror at de går etter om de synes jenta ser bra ut eller ikke. Ihvertfall gjør jeg det med menn, pluss at han må ha bra indre egenskaper. Men jeg driter i hvilken sport han driver med, og krever ikke at han skal ha en spesiell musikksmak. Det er vel der problemet ligger. Du sikter for høyt på utseende. Når menn er ute etter forhold ser vi faktisk etter en partner som er i samme utseende klasse som oss selv. Når vi kun er ute etter sex kan vi godt gå lavere på utseendestandaren. Jeg (uten å skryte) har et bra utseende, men når jeg drev med nettdating ble jeg kontaktet av mange damer som var under min egen standard. Ganske irriterende egentlig, selv om jeg fikk noen dater med en av de pene jentene også. Jeg sier ikke dette for å være stygg med deg på noen måte. Men jeg tror kanskje du har fått et litt forvrengt selvbilde hvis du har fått mye oppmerksomhet på byen. Da er menn som regel ute etter sex og vi går ofte en del lavere på utseende skalaen når vi er ute etter en partner for kvelden. Ta kontakt med de guttene med et dårligere ytre om du ikke får respons Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2009 #8 Del Skrevet 6. oktober 2009 Det er vel der problemet ligger. Du sikter for høyt på utseende. Når menn er ute etter forhold ser vi faktisk etter en partner som er i samme utseende klasse som oss selv. Når vi kun er ute etter sex kan vi godt gå lavere på utseendestandaren. Jeg (uten å skryte) har et bra utseende, men når jeg drev med nettdating ble jeg kontaktet av mange damer som var under min egen standard. Ganske irriterende egentlig, selv om jeg fikk noen dater med en av de pene jentene også. Jeg sier ikke dette for å være stygg med deg på noen måte. Men jeg tror kanskje du har fått et litt forvrengt selvbilde hvis du har fått mye oppmerksomhet på byen. Da er menn som regel ute etter sex og vi går ofte en del lavere på utseende skalaen når vi er ute etter en partner for kvelden. Ta kontakt med de guttene med et dårligere ytre om du ikke får respons Nja, det er ikke alltid slik. ikke alltid vi kan velge hvem vi blir forelsket i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 6. oktober 2009 #9 Del Skrevet 6. oktober 2009 som gjesten over sa, sikter du nok for høyt. Går du etter de modellpene guttene eller? Det at du kun ser etter om de ser bra ut eller ikke - da skjønner jeg ikke hva du gjør på en nettdatingside. Hadde du vært ute etter sex hadde jeg skjønt det, men et forhold? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2009 #10 Del Skrevet 6. oktober 2009 Nja, det er ikke alltid slik. ikke alltid vi kan velge hvem vi blir forelsket i. He he, nei, men nå er dette nettdating da. Du blir jo ikke forelsket i noen der. Du får jo bare vite litt om personene pluss at du får se hvordan de ser ut. Da er det klart at mennene først og fremst går etter utseende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2009 #11 Del Skrevet 6. oktober 2009 He he, nei, men nå er dette nettdating da. Du blir jo ikke forelsket i noen der. Du får jo bare vite litt om personene pluss at du får se hvordan de ser ut. Da er det klart at mennene først og fremst går etter utseende. Har da opplevd menn som sier de ble forhekset av bildet mitt;) mulig de kun var ute etter en ting men de skrev nå lange seriøse brev en periode. Helt til jeg dumpet dem..men det er en annen fortelling;) Jeg kan fint bli betatt av ett bilde, men seff det er jo ikke ekte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2009 #12 Del Skrevet 6. oktober 2009 Har da opplevd menn som sier de ble forhekset av bildet mitt;) mulig de kun var ute etter en ting men de skrev nå lange seriøse brev en periode. Helt til jeg dumpet dem..men det er en annen fortelling;) Jeg kan fint bli betatt av ett bilde, men seff det er jo ikke ekte. Ja ja, det er mulig. Men jeg mener uansett at folk skal gå etter egen utseendestandard. Å sikte høyere enn hva man kan tilby syns jeg blir for dumt. Litt småfrekt nesten:P Blir som å dra i butikken å kreve å få to is, når du bare har råd til én:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2009 #13 Del Skrevet 6. oktober 2009 Ja ja, det er mulig. Men jeg mener uansett at folk skal gå etter egen utseendestandard. Å sikte høyere enn hva man kan tilby syns jeg blir for dumt. Litt småfrekt nesten:P Blir som å dra i butikken å kreve å få to is, når du bare har råd til én:) Jeg forstår det, men det som er pent for deg er kanskje ikke pent for meg- hvem vet hva ulike mennesker tiltrekkes av? Mange pene mørke menn der ute- men jeg blir ikke forelsket i dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2009 #14 Del Skrevet 6. oktober 2009 Jeg forstår det, men det som er pent for deg er kanskje ikke pent for meg- hvem vet hva ulike mennesker tiltrekkes av? Mange pene mørke menn der ute- men jeg blir ikke forelsket i dem. Klarer du virkelig å bli forelsket i noen basert på utseende da? Jeg klarer bare forelske meg i kvinner som jeg har blitt kjent med og har en personlighet jeg liker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HulaHoop Skrevet 6. oktober 2009 #15 Del Skrevet 6. oktober 2009 Ja ja, det er mulig. Men jeg mener uansett at folk skal gå etter egen utseendestandard. Å sikte høyere enn hva man kan tilby syns jeg blir for dumt. Litt småfrekt nesten:P Blir som å dra i butikken å kreve å få to is, når du bare har råd til én:) Småfrekt å ta kontakt med en som visst nok er penere enn seg selv? Skjønner virkelig ikke hvorfor det skulle være frekt! Man kan da ofte se en som er sammen med en som kanskje ligger lavere på den såkalte "skalaen". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becka Skrevet 7. oktober 2009 #16 Del Skrevet 7. oktober 2009 Har hatt profil på nettet en stund og skrevet til noen menn der som jeg har valgt meg ut. INGEN av disse har svart meg. Jeg trodde jeg var en attraktiv jente, men etter å ha vært på nettet må jeg virkelig revurdere det synet på meg selv. Jeg er tydeligvis ikke noe å samle på. Uff, jeg har bare lyst å kutte ut menn. Vil de ikke ha meg, så skal ikke jeg trenge meg på. Føler meg bare som en liten grå mus. Hvor mange er det snakk om her? Jeg ble også medlem av noe sånn nettdating opplegg for ei stund siden. Ikke for å skryte, seriøst, men jeg ble nærmest bombandert den første tiden. De få jeg valgte meg ut, fikk jeg kun svar av 2. Og jeg var litt sånn, wtf, hvorfor får jeg ikke svar fra de andre? Så kom jeg på hvor, hm....Hvor mange av de som skrev til meg svarte jeg? Nesten ingen! Og jeg skal si en ting til, det dukket opp en der, som det faktisk viste seg jeg alerede hadde datet, og da jeg så han der, tenkte jeg med meg selv at jeg hadde nok aldri gidda å svart ham hadde han skrevet til meg. Ja, jeg høres nok overfladisk ut, ( men det er poeng her ) og det er, når det gjelder nettdating kan man virkelig ikke ta det så seriøst om man blir " avvist. " !! Mange av dem har kanskje en profil der bare for å ha den der. Jeg har tenkt å slette min, så når jeg nå får varsling på mail så gidder jeg ikke en gang å gå inn å sjekke hvem det er. Så det jeg mener, det kan være fler av oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 7. oktober 2009 #17 Del Skrevet 7. oktober 2009 Jeg har også fått en del meldinger fra menn som jeg ikke er interessert i. Det er faktisk ingen jeg har svart. Så ja, det kan virke som jeg sikter for høyt utseendemessig når jeg ikke får svar fra de jeg velger meg ut. Men jeg kommer ikke til å skrive med menn jeg ikke synes er tiltrekkende heller. Så jeg kutter bare ut hele nettgreia. Synes dette var litt merkelig, for i real life får jeg en del komplimenter på utseendet. Man får vel bare la være å tro på dem da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2009 #18 Del Skrevet 7. oktober 2009 Klarer du virkelig å bli forelsket i noen basert på utseende da? Jeg klarer bare forelske meg i kvinner som jeg har blitt kjent med og har en personlighet jeg liker. Nei, jeg blir ikke forelsket i noen-men jeg kan fint se på ett bilde og innbille meg at jeg blir betatt;) Til hi: egentlig skal du ikke bry deg så mye om hva andre tenker om ditt utseende, du skal selv vite hva du er - dessuten så ligger ikke all menneskelig verdi i ett utseende:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ty_pennington Skrevet 7. oktober 2009 #19 Del Skrevet 7. oktober 2009 He he, nei, men nå er dette nettdating da. Du blir jo ikke forelsket i noen der. Du får jo bare vite litt om personene pluss at du får se hvordan de ser ut. Da er det klart at mennene først og fremst går etter utseende. Det er ikke sant. Noe av det som er bra med nettsjekking er jo nettopp det at man får vite litt mer om jenta enn bare utseende, før man evt. tar kontakt. Da slipper man å ta kontakt med de som bare er pene, men som man vet man ikke vil kunne passe sammen med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 7. oktober 2009 #20 Del Skrevet 7. oktober 2009 Da slipper man å ta kontakt med de som bare er pene, men som man vet man ikke vil kunne passe sammen med. Ok, det kan jo godt hende at jeg har egenskaper eller interesser da som gjør at de ikke tror jeg passer for dem. (For jeg har alltid før fått høre at jeg har et bra utseende. ) Jeg har skrevet at jeg er blant annet rolig. Selv ser jeg på dette som en positiv egenskap, men mulig ikke andre oppfatter det slik... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå