Gå til innhold

Endelig gift

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er jeg endelig gift :) Skal i korte trekk fortelle om våres opplevelse. Vi giftet oss lørdag 3.oktober.

På fredagen dro vi tidlig bort på lokalet for å ordne i stand. I forkant hadde vi fått mange gjeste avbestillinger etter at de hadde svart ja og at maten var bestilt. Men men. Vi bestemte oss bare for å fryse ned noe av maten før det ble varmet. Alt gikk etter planen, men det var mye å gjøre. Heldigvis hadde vi mange gode hjelpere :) I løpet av dagen fikk vi enda flere avbestillinger :( Kokken og toastmasteren meldte også avbud. KRISE. Da kan dere tro det var en stresset brud. Spesielt siden kokken avslyste kl. 20.00 på kvelden. Jeg var så fortvillet at jeg gråt. Det ble en masse ekstra arbeid. Men igjen trådte alle de gode hjelperne til. Jeg er så takknemllig :)

Så kom den store dagen. Jeg våknet med hodepine, men heldigvis gikk de4t over etter en god hotell frokost med mine forlovere. Så spaserte vi til frisøren. Men da vi akkurat var kommet dit ringte pappa og sa at mamma var blitt syk og ikke klarte å komme i kirka. På nytt ble det en krise for meg. Men gift ble jeg uten mamma tilstedet. Heldigvis ble hun så bra at hun kom til middag og var med resten av kvelden. Men vi hadde en fantastisk dag :) Og vi dro ikke fra lokalet før langt ut i de sene nattetimene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aaaah! stakkars deg! :hakeslepp: Ja, det var da mye på en gang for en kommende brud!

Det jeg lurerpå er hvordan kokken bare kan melde avbud, ble han syk? Tror nok jeg hadde forlangt noen penger tilbake om dere brukte catering!

Godt å høre at moren din kom til middagen og håper hun føler seg bedre!

Gift ble dere i hvertfall, bedre kan det ikke bli!

Skrevet
Aaaah! stakkars deg! :hakeslepp: Ja, det var da mye på en gang for en kommende brud!

Det jeg lurerpå er hvordan kokken bare kan melde avbud, ble han syk? Tror nok jeg hadde forlangt noen penger tilbake om dere brukte catering!

Godt å høre at moren din kom til middagen og håper hun føler seg bedre!

Gift ble dere i hvertfall, bedre kan det ikke bli!

Kokken var en bekjent så går desverre ikke ann å kreve igjen noe penger. Jeg snakket ikke selv med kokken, men fikk bare beskjed om at h*n ikke kom. Skikkelig kjipt. Men men. Alt er over nå og det gikk helfigvis bra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...