Gå til innhold

helt knust

Gjest helt knust

Anbefalte innlegg

Gjest helt knust

eksen har fått seg ny dame...4 måneder etter at han slo opp med meg...vi var forlova da han gjorde det slutt...hvordan skal jeg komme meg videre nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest sulosi

tro meg,-du kommer deg videre. 4 mnd er ganske lenge i min målestokk, stort sett har jeg opplevd å blitt "overlappet" av ny dame, første gangen var jeg gravid...:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest: :troest:

Uff, ja sånt er kjipt, særlig når man fortsatt hadde et ørlite håp om at det skulle ordne seg, for det antar jeg at du kanskje gjorde?

Jeg hadde for det første kuttet kontakten med han, dersom du ikke allerede har gjort dette. Sitt ikke å se på bilder av han eller dem to sammen på facebook, selv om dette kan virke fristende.

Gå ut, være sammen med venner. Om dette føles lite meningsfylt ut for deg, så bør du presse deg selv litt. Ikke hjemme og sture og syns synd i deg selv. I alle fall ikke hele tiden. Har du noen gode venner kan du fortelle dem litt om hvordan du har det, så kanskje de også kan bidra til at du kommer på andre tanker.

Du må nok ellers bare ta tiden til hjelp er jeg redd.

Håper det går bedre etterhvert :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette knuste kanskje et håp om at dere skulle bli sammen igjen, men det kan være en bra ting. Hvis det uansett ikke var aktuelt fra hans side er det bedre å få den smellen enn å kaste bort tiden på et håp som aldri kommer til å materialisere seg.

Kjipere nå, men kanskje du kommmer over han fortere. Husk at disse tingene alltid fikser seg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest brutal_mann

Velkommen til klubben! Har blitt overlappet fullstendig fem ganger på rappen, vær glad for at du i alle fall fikk 4 måneder.

Forøvrig så har du bare ett valg, å ignorere vedkommende for all fremtid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...