Gå til innhold

Sexy mote

Fremhevede innlegg

Skrevet

Klippet fra KGs artikkel om "slik bruker du knestrømper":

Unngå altfor korte skjørt og knestrømper - i hvertfall på kontoret, spar eventuelt dette til helgelooken.

Jeg har en fetisj for slike og blir selvsagt happy når denne looken er allment akseptert som trendy mote - hurra!

Jenter - vil dere iføre dere plagget? Til hverdags og helg?

Videoannonse
Annonse
Gjest Sandbekken
Skrevet (endret)

Jepp, jeg har likt denne moten lenge, Men siden det er så kaldt her til lands bruker jeg ofte lag på lag, altså tynne sorte strømpebukser under knestrømper i tykkere kvalitet. Dette er jo dritkult til korte kjoler etc..

Edit: heh glemte litt at dette var sexualforumet nå :fnise:

Endret av Sandbekken
Gjest Gjest_jen_*
Skrevet

Hehe..

Jeg liker også moten fordi jeg synes det er stilig, men har en kjæreste som liker den av litt mer seksuelle grunner. Begge vinner :D

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Jeg har en hang til legger og lår så denne moten er kul den. Synes vel de lange (over knærne) er både mer stilige (som en del av et antrekk generelt) mens standard knestrømper er mer sånn morsomt dersom man ønsker at dama ifører seg rampete skolejente - looken. Og før noen mistenker meg for pedo-tendenser. Det er lenge siden jeg var under seksuell lavalder, mine barn er snart forbi den, og kjæresten min er på min alder............................

• 2 uker senere...
Gjest Røvern
Skrevet

Enig! Jeg er veldig happy for motebildet. Satt på trikken i dag og rett over meg satt ei ung dame med skjørt, støvletter og opp av dem stakk et par hvite knestrømper med sånn blondekant øverst og det syntes jeg var ordentlig sexy :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...