Varsio Skrevet 6. oktober 2009 #1 Skrevet 6. oktober 2009 Noen som kan anbefale eller bare nevne noen?
lilleGrethe Skrevet 6. oktober 2009 #2 Skrevet 6. oktober 2009 Kan i alle fall nevne noen: Oskarsborg (Drøbak) Hellviktangen Gård (Nesodden) Kumlegaarden (Drøbak)
Varsio Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. oktober 2009 Kan i alle fall nevne noen: Oskarsborg (Drøbak) Hellviktangen Gård (Nesodden) Kumlegaarden (Drøbak) Tusen takk Er det noen som vet om noen andre??
Gjest Gjest_gjesten_* Skrevet 8. oktober 2009 #4 Skrevet 8. oktober 2009 Liahøy på Nordby i Ås Losjen i SKi, Sanderveien, Det heter kanskje Odd Fellow... Ås hotell, eksisterer det forresten lengre tro Renskog hotell i Drøbak
Varsio Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 8. oktober 2009 Liahøy på Nordby i Ås Losjen i SKi, Sanderveien, Det heter kanskje Odd Fellow... Ås hotell, eksisterer det forresten lengre tro Renskog hotell i Drøbak Odd Fellow ligger i Sanderveien Tusen takk, da skal jeg undersøke disse stedene (kom gjerne med flere forslag )
Cæmis Skrevet 8. oktober 2009 #6 Skrevet 8. oktober 2009 den på nesodden må du bare være klar over at ikke har sperre for andre mennesker på dagen..mange bader der eller fisker så det kan bli forstyrrende litt ut i fra når på året du skal gifte deg. bare som et tips!
lilleGrethe Skrevet 9. oktober 2009 #7 Skrevet 9. oktober 2009 den på nesodden må du bare være klar over at ikke har sperre for andre mennesker på dagen..mange bader der eller fisker så det kan bli forstyrrende litt ut i fra når på året du skal gifte deg. bare som et tips! Riktig det. Hellviktangen er offentlig strand. Men huset har dere for dere selv, og utover kvelden forsvinner som regel badegjestene. Jeg tror det er mest folk fra Nesodden som har festen der hvis de har giftet seg i Nesodden kirke. De er ikke spesielt billige, og rommet der man spiser er L-formet. Det er flotte omgivelser der, men det passer ikke for alle.
Gjest Gjest_Lilla_* Skrevet 9. oktober 2009 #8 Skrevet 9. oktober 2009 Vestby Prestegård er et veldig fint lokale. Vet ikke helt hvem en tar kontakt med der, Prestegårdens venner eller kommunen tror jeg.
Varsio Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter #11 Skrevet 10. oktober 2009 Noen som har erfaring med MatHilde i Ski? Tusen takk for mange forslag
Varsio Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter #12 Skrevet 10. oktober 2009 Ramme Gård er også vakkert! Det så veldig fint ut. Men jeg fikk ikke så mye ut av hjemmesiden egentlig :/ Vet du om det pleier å være bryllup der?
Anglofil Skrevet 11. oktober 2009 #13 Skrevet 11. oktober 2009 Det så veldig fint ut. Men jeg fikk ikke så mye ut av hjemmesiden egentlig :/ Vet du om det pleier å være bryllup der? Send dem en mail, det har jeg gjort. Ja, de har brylluper der. Mvh Yvonne
Varsio Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter #14 Skrevet 11. oktober 2009 Send dem en mail, det har jeg gjort. Ja, de har brylluper der. Mvh Yvonne Har sendt de mail, så får vel svar etterhvert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå