Brud84 Skrevet 6. oktober 2009 #1 Skrevet 6. oktober 2009 Hei Jeg tok en gravitest i stad. fra billigtester.no. Etter ca 2 min dukket det opp en litt svak, men alikevel tydelig strek. Vi har prøvd lenge å bli gravide, og jeg var hos gyn i går og han så at jeg hadde hadde hatt eggløsning, men kunne ikke se når... Burde jeg kjøpe en cb digital i morgen for å dobbelsjekke?? Meningen var at jeg skulle begynne på pergo når mensen dukker opp... Hmm ble litt stressa kjenner jeg. vil jo sååå gjerne være gravid!
Gjest Gjest_Tine_* Skrevet 6. oktober 2009 #2 Skrevet 6. oktober 2009 Gratulerer! Den streken kommer kun hvis man er gravid, men skjønner godt at du vil ta en til for å få det bekreftet enda en gang.
Epica Skrevet 6. oktober 2009 #3 Skrevet 6. oktober 2009 Hvis det er en svak strek itillegg til kontrollstreken så er du gravid! Altså to streker. GRATULERER!!!!!!
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 6. oktober 2009 #4 Skrevet 6. oktober 2009 gratulerer :D så lenge det kommer opp 2 streker så er du gravid samme skjedde til meg, fikk svak strek 1 dag før ikm, dagen etter tok jeg clearblue, og den var også positiv :D
Gjest Gjest_Anne_* Skrevet 6. oktober 2009 #5 Skrevet 6. oktober 2009 Forhåpentligvis og sannsynligvis er du gravid, og da sier jeg GARTULERER!! Men jeg har to ganger fått falskt positivt resultat, av ukjent grunn. Ta en test til, gjerne CB digital, så er du helt sikker og slipper å håpe for mye for så å bli skuffet igjen.
Brud84 Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 6. oktober 2009 Tusen takk for svar! Føler meg ikke helt sikker. Så tror jeg skal kjøpe meg en digital-test i morgen, da slipper jeg å tolke selv... Åhhh er såå spent, hadde jo vært utrolig morsomt å klare det på egenhånd, akkurat nå som vi har startet utredning for barnløshet...
Epica Skrevet 7. oktober 2009 #7 Skrevet 7. oktober 2009 Tusen takk for svar! Føler meg ikke helt sikker. Så tror jeg skal kjøpe meg en digital-test i morgen, da slipper jeg å tolke selv... Åhhh er såå spent, hadde jo vært utrolig morsomt å klare det på egenhånd, akkurat nå som vi har startet utredning for barnløshet... Håper!!!
Brud84 Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #8 Skrevet 8. oktober 2009 Nå har jeg tatt 4 tester, inkl. en CB digital, og den lyste gravid! Fire positive tester kan vel ikke lyve?????? Men tørr fortsatt ikke helt å tro det... Også lurer jeg veldig på hvor langt på vei jeg evt. er... skulle jeg tatt utganspunk i første dag av siste mens, skulle det være 7 uker. Men da ville vel Gynekologen jeg var hos denne uken sett det?? Han så jo bare at jeg hadde hatt eggløsning... Hmm tror jeg må vente en stund til før jeg tørr å slippe jubelen løs....
Skogstrollet Skrevet 8. oktober 2009 #9 Skrevet 8. oktober 2009 4 tester lyver nok mest sannsynlig ikke nei Men ta deg en tur til fastlegen din. Der finner de det jo veldig fort ut! Kan jo ta både en urintest samt blodprøver. (må tas over to dager) Der vil de vel kunne annslå hvor langt på vei du er og når det er aktuelt med UL Men høres ut som du kan være ganske sikker på dette. Gratulerer så mye!
Epica Skrevet 8. oktober 2009 #10 Skrevet 8. oktober 2009 Nå har jeg tatt 4 tester, inkl. en CB digital, og den lyste gravid! Fire positive tester kan vel ikke lyve?????? Men tørr fortsatt ikke helt å tro det... Også lurer jeg veldig på hvor langt på vei jeg evt. er... skulle jeg tatt utganspunk i første dag av siste mens, skulle det være 7 uker. Men da ville vel Gynekologen jeg var hos denne uken sett det?? Han så jo bare at jeg hadde hatt eggløsning... Hmm tror jeg må vente en stund til før jeg tørr å slippe jubelen løs.... Du ER gravid!!!!!!!! Gratulerer igjen
Gjest Vettel Skrevet 8. oktober 2009 #11 Skrevet 8. oktober 2009 Gratulerer! Hvor lenge har dere forsøkt, ser du skulle startet med pergo denne måneden egentlig.
Gjest Lone22 Skrevet 8. oktober 2009 #12 Skrevet 8. oktober 2009 Hei hei Ja nå sitter jeg her og venter spent Kansje vi har lykkes igen har vært gravid før i år men mista i 12/13 uke Nå hr vi begynnt og prøve igen,og tante rød har ennå ikke kommet Er kjempe spent,hadde smærter der nede på mandag.Da tnkte jeg nå kommer tante ræd.Også hatt ØME bryster siden søndag og vært små kvalm.. Kan jeg være det?Hmmm: Nesten for redd til og ta en test Men skal vel kjøpe en.. jeg veit hvor skuffet jeg blir vis tante rød kommer
tinygirl Skrevet 9. oktober 2009 #13 Skrevet 9. oktober 2009 Gratulerer! Du er gravid!! Dersom gynekologen ikke ser etter om du er gravid, så tror jeg ikke h*n ser det.. Men ta deg en tur til legen din du, evt kan du jo høre om du kan få innvendig ul for å se om det virkelig er noe der.. blir liksom litt mer virkeligt da!
Brud84 Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter #14 Skrevet 9. oktober 2009 Gratulerer! Hvor lenge har dere forsøkt, ser du skulle startet med pergo denne måneden egentlig. Tusen takk! Jeg har ikke brukt prevensjon på 2 år, men vi begynte vel ikke prøvinga seriøst før for litt over ett år siden.... Noen som hvet hvor tidlig man kan se spiren på ul??
tinygirl Skrevet 9. oktober 2009 #15 Skrevet 9. oktober 2009 Jeg fikk høre at du kan se et bankende hjerte rundt 6-7 uker, så dersom du er 7 uker på vei nå så skal du fint kunne se spiren din
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå