Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:)

Går altså på hudpleie skole selv, men sliter endel med å velge produkter selv som funker bra på min hud, og som jeg ikke får kviser av. Huden min har alltid vært fin, men etter jeg begynte med dècleor en stund gikk jeg over til Babor, som resulterte i mer kviser.

Selvfølgelig brukte jeg dette i noen måneder før jeg skiftet serie

Er det noen som vet om en god hudpleie serie til ei jente på 20 år, kombinert hud, fuktighetsfattig på hake( begynt og flasse!) og rundt nese vingen? Trenger å få opp fuktighetsbalansen i huden:), men vil helst unngå kviser. Reagerer jeg fordi disse produktene er for naturlige, eller? :ler:

Har prøvd Dècleor sin Hydra floral krem, cleansing creme og tonic.

Babor sin cleansing foam, rose toning lotion og perfect combination dagkrem.

Dermalogica active moist har jeg forsatt og ingen virkning.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Lisa_*
Skrevet

Vil anbefale deg å prøve REN sine produkter. De har en rens, krem og maske som er kjempe fin for kombinasjonshud og fet/uren hud. Produktene er uten parabener, mineraloljer, sulfater og kjemiske tilsetningsstoffer og de er super snille mot huden! Noen vil kanskje si at de er litt stiv i pris, men det er meget drøye produkter som funker. Pluss for null dyretesting og ingen animalsk fett i produktene. Både kremen og rensen er anti-bakterielle, samtidig som kremen gir god fuktighet og matter ned huden der det trengs. Rensen er super, ingen "stram maske" etterpå, og en ren og fin hud :) Masken er en leiremaske som virker avgiftende og fjerner overflødig fett og renser i dybden for å få fekk ulumskhetene. Hvis du er villig til å bruke enda mer penger vil jeg også anbefale deg et serum med omega fettsyrer med høyt innhold av lipider som styrker enhver hudpleie og gjør den enda mer effektiv. Lykke til!

Skrevet

jeg har samme hud type som deg:) jeg bruker MD formulations sine produkter og har fått utrolig bra resultater! hadde masse kviser nå i sommer så begynte jeg på MD serie og nå etter 3-4 måneder så har jeg fin glatt hud og nesten ingen kviser igjen. sånn ellers så er MD-produktene

best på kviser og rynker har jeg lest:P

Skrevet

hei,

Jeg har samme type hud som deg. jeg slet veldig med kviser/acne tidligere helt til jeg begynte å bruke Jan Marini. Dette er produkter som selges på ellipseklinikken, men du kan også kjøpe de over nett enten på skin-etc.com eller ebay.

Jeg anbefaler deg en rens som heter bioglycolic og min favoritt, transformation cream. Sistnevnte er helt fantastisk. Jeg har selv tilgang på merker som dior, chanel, biotherm, clarins, clinique, guerlain, dermalogica, lancôme etc til en billigere pris, men velger heller å kjøpe Jan Marini.

lykke til :)

Skrevet
Vil anbefale deg å prøve REN sine produkter. De har en rens, krem og maske som er kjempe fin for kombinasjonshud og fet/uren hud. Produktene er uten parabener, mineraloljer, sulfater og kjemiske tilsetningsstoffer og de er super snille mot huden! Noen vil kanskje si at de er litt stiv i pris, men det er meget drøye produkter som funker. Pluss for null dyretesting og ingen animalsk fett i produktene. Både kremen og rensen er anti-bakterielle, samtidig som kremen gir god fuktighet og matter ned huden der det trengs. Rensen er super, ingen "stram maske" etterpå, og en ren og fin hud :) Masken er en leiremaske som virker avgiftende og fjerner overflødig fett og renser i dybden for å få fekk ulumskhetene. Hvis du er villig til å bruke enda mer penger vil jeg også anbefale deg et serum med omega fettsyrer med høyt innhold av lipider som styrker enhver hudpleie og gjør den enda mer effektiv. Lykke til!

tusen takk for tips:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...