Gjest Gjest_Janne_* Skrevet 6. oktober 2009 #1 Skrevet 6. oktober 2009 jeg pleier å spise drit mye, og når jeg sier mye så er det mer enn det vanlige folk anser som mye. Men så trener jeg også mye! jeg er veldig tynn, men har lyst å fortsette å være det, men elsker mat så derfor spiser jeg veldig sunt. Så jeg pleier å spise ubegrensa mengder grønnsaker og salat og lettbrus, så når ejg er ferdig med måltidene ser jeg gravid ut!! lol!!! men er det sånn at jeg ikke kan spise meg stappmett på litt mer usunne matvaner uten å bli feit?? jeg veier 49 kg og er 172 høy :P h
Kenneth199 Skrevet 6. oktober 2009 #2 Skrevet 6. oktober 2009 Kan nesten spise uendelig med grønt før en legger på seg. Selv får jeg stor bolivia mage etter å ha spist en hel haug med mat. Spørs hva du ser på som litt usunne matvarer. Det er jo kcal inn vs kcal ut + basalforbrenningen. Spiser du mer så går du opp i vekt. Selv kan jeg spise en del over det jeg forbrenner uten at det påvirker vekten i særlig stor grad. Du er tynn! Måtte ha noe saklig med på en usaklig måte!
Jenta21 Skrevet 6. oktober 2009 #3 Skrevet 6. oktober 2009 Folk som konkurrerer i å spise mest mulig mat tøyer magesekken ved å drikke store mengder vann og spise store mengder salat. Så ja, absolutt mulig å strekke magesekken. En anoretiker vil bli mett etter et lite eple til sammenligning.
Chanel.No5 Skrevet 6. oktober 2009 #4 Skrevet 6. oktober 2009 Er mye fiber i grønnsaker og veldig mange blir oppblåst i magen av lightbrus så dette kan være litt av årsaken...
lilleGrethe Skrevet 6. oktober 2009 #5 Skrevet 6. oktober 2009 Ja, man kan tøye magesekken. Hvis du spiser etter at du egentlig er mett, vil du på sikt tøye magesekken så du orker mer og mer. For å beholde en slank figur er det nok bedre å spise mange mellomstore måltider enn få store måltider. Du sier ikke hvor gammel du er, men for jenter flest reduseres forbrenningen i løpet av 20-årene. Så ikke spis mindre, men du kan jo prøve å spise litt mindre av gangen, og heller litt oftere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå