Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2009 #1 Skrevet 6. oktober 2009 Når jenter promper, kiler det i tissen da?
Gjest Vettel Skrevet 6. oktober 2009 #2 Skrevet 6. oktober 2009 Hmm..må jeg tenker på litt gitt. Nei ikke etter min erfaring.
Gjest Gjest_jente_* Skrevet 6. oktober 2009 #3 Skrevet 6. oktober 2009 Yepp, man får en behagelig varm kiling i tissen som man blir en smule opphisset av, før man kjenner en behagelig varm duft av roser. Er ikke vi jenter fantastiske Det kiler ikke i tissen, og av og til lukter det skikkelig eggas
Gjest Gjest_Jente_* Skrevet 6. oktober 2009 #5 Skrevet 6. oktober 2009 Når jenter promper, kiler det i tissen da? Hvis man promper med tissen så kiler det litt ja.
Gjest Purple Haze Skrevet 6. oktober 2009 #6 Skrevet 6. oktober 2009 Du har vel hørt om musefis hos jenter? Da kiler det skikkelig, skal jeg si deg
Gjest emmeline Skrevet 6. oktober 2009 #7 Skrevet 6. oktober 2009 Hvis man promper med tissen så kiler det litt ja.
Gjest Gjest_Gjest4_* Skrevet 6. oktober 2009 #8 Skrevet 6. oktober 2009 Hvis det er en smyger som glir litt frem og tilbake før den forsvinner ut i luften, så kan det kile litt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå