Gjest Anonymous Skrevet 14. august 2003 #1 Skrevet 14. august 2003 Jeg skal treffe venninnegjengen i kveld og da blir det en del vin. Jeg er 5 uker på vei og vil helst vente med å si noe ennå. Vel, egentlig vil jeg jo rope det ut til hele verden, men vi bør nok vente litt. Hvordan skal jeg få lurt dem? Vi skal være hos en venninne som heller ikke vet noe. :o
Gjest Devon Skrevet 14. august 2003 #2 Skrevet 14. august 2003 Vet om flere som har sagt at de går på en antibiotika kur og dermed ikke kan drikke alkohol. Grunnen til at du går på antibiotika kan jo være feks. klamydia- men det er kanskje ikke noen partybooster?! Devon
Gjest Anonymous Skrevet 14. august 2003 #3 Skrevet 14. august 2003 En bitteliten luftveisinfeksjon kanskje? Du kan ha båre ørebetennelse og bihulebetennelse uten at det hverken høres eller synes.
Kaktus Skrevet 14. august 2003 #4 Skrevet 14. august 2003 Hvis venninnene dine vet at du er "i faresonen" og kanskje venter på noe sånt, kommer de til å få mistanker med den antibiotika- eller infeksjonsunnskyldningen... Kanskje du kan ta et lite glass vin for å motbevise det? Bare nippe altså! Det er jo egentlig bare her i Norge at gravide kutter ut alkohol helt, i europa er det helt vanlig at gravide drikker øl eller vin i små mengder. Eller hva med å ta med en lettøl eller to i veska, som du heller over i et glass på kjøkkenet når det ikke er noen der? Du kan jo også si at du har fått en mageinfeksjon som gjør at du ikke kan drikke...
Felicia Skrevet 14. august 2003 #5 Skrevet 14. august 2003 Eller si at du er fyllesjuk og ikke orker tanken på å drikke i dag Min venninne "lurte" meg med det.
Ionaa Skrevet 14. august 2003 #6 Skrevet 14. august 2003 Jeg kjøpte en flaske alkoholfri hvitvin (har hørt mye stygt om alkoholfri rødvin så jeg satsa på den hvite) Da det står alcohol free over hele etiketten fjernet jeg denne med varmt vann. Det er skrukork på disse flaskene så den gikk fint under "hjemmelaget vin". Jeg hadde egentlig tenkt til å lime på etiketten fra an annen hvitvin på denne flasken, men det gikk ikke helt bra. Jeg blei ganske så kvalm i drosjen på vei til byen så folk trodde bare jeg hadde fått i meg litt for mye
Gjest Vega Skrevet 14. august 2003 #7 Skrevet 14. august 2003 Si at du hadde hodepine, og måtte ta to paracet - da skal man ikke drikke alkohol.
Gjest Tex Skrevet 15. august 2003 #8 Skrevet 15. august 2003 Må le litt..... Er spennende å være så tidlig gravid at det ennå er en hemmelighet for alle...
Kaktus Skrevet 15. august 2003 #9 Skrevet 15. august 2003 Kunne ønske jeg og var det... Men neida, jeg drikker vin og later som ingenting når familie og venner sier "Nei fillern, nå drikker hun vin igjen - da er det ikke noe på gang"...
Gjest Anonymous Skrevet 15. august 2003 #10 Skrevet 15. august 2003 Jeg kjøpte alkoholfri hvitvin, dampet av etiketten og satte på etikett fra gamle, tomme hvitvinsflasker; eller jeg hadde med vinopptrekker og en tom gammel vinflaske i veska; og helte innholdet fra den alkoholfrie over i den andre flasken på do. Ingen fattet mistanke. De alkoholfrie vinene jeg har kjøpt har ikke hatt skrukork; ser helt ut som vanlige vinflasker når du får av NON-ALCOHOLIC-etiketten Jeg drakk også en del Munkholm som jeg smøg oppi et glass eller en tom ølboks. Når de andre har drukket litt, legger de ikke merke til noen ting. Jeg holdt graviditeten skjult for mine beste venner fra uke 5 til uke 11 på dette viset. Kan samtidig si at Paracet, antibiotika og alle de andre unnskyldningene KANSKJE kan funke på én fest - men har du tenkt å holde det hemmelig litt lenger vil skarpe venninner gjennomskue dette umiddelbart ! Lykke til. La det gå litt sport i det, det er ganske morsomt
Gjest Slik gikk det! Skrevet 15. august 2003 #11 Skrevet 15. august 2003 Jeg lurte de alle sammen! Og ettersom vi er fire som prøver, tenkte jeg de ville være kjempeoppmerksomme. Tømte ut glasset og tok alkoholfri vin to ganger, resten av kvelden tok jeg glasset til munnen og ned igjen. Haha. :D
Johanna Skrevet 15. august 2003 #12 Skrevet 15. august 2003 Jeg lurte de alle sammen! Og ettersom vi er fire som prøver, tenkte jeg de ville være kjempeoppmerksomme. Tømte ut glasset og tok alkoholfri vin to ganger, resten av kvelden tok jeg glasset til munnen og ned igjen. Haha. :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå