Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

hei:)

Ser at min favoritt foundation, Clinique superbalanced er på tilbud på strawberrynet til bare kr 113!, men finnes bare til den prisen i en farge og det er fargen no. 37 cream rose ( og umulig å se hvilken farge den tilsvarer) Denne fargen finnes ikke i norske parfymerier visst nok... så tipper det er en farge som skal gå ut

www.strawberrynet.com

jeg har en kald hudtone og bruker vanligvis beige i mine foundationer. Hvis noen kunne hjulpet meg litt hadde jeg blitt veldig takknemlig:)

Endret av mari4ever
Videoannonse
Annonse
Skrevet
hei:)

Ser at min favoritt foundation, Clinique superbalanced er på tilbud på strawberrynet til bare kr 113!, men finnes bare til den prisen i en farge og det er fargen no. 37 cream rose ( og umulig å se hvilken farge den tilsvarer) Denne fargen finnes ikke i norske parfymerier visst nok... så tipper det er en farge som skal gå ut

www.strawberrynet.com

jeg har en kald hudtone og bruker vanligvis beige i mine foundationer. Hvis noen kunne hjulpet meg litt hadde jeg blitt veldig takknemlig:)

iingen som veet???? :sukk:

Gjest Gjest_Pernille_*
Skrevet

Hva er det egentlig du spør om?

Du sier jo selv at det er en farge som ikke finnes her + at det er umulig å se hvilken farge det er.

Hvis du allerede bruker akkurat denne foundationen har du vel funnet din farge alt, og denne vil jo naturligvis ikke være samme farge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...