mari4ever Skrevet 6. oktober 2009 #1 Skrevet 6. oktober 2009 (endret) hei:) Ser at min favoritt foundation, Clinique superbalanced er på tilbud på strawberrynet til bare kr 113!, men finnes bare til den prisen i en farge og det er fargen no. 37 cream rose ( og umulig å se hvilken farge den tilsvarer) Denne fargen finnes ikke i norske parfymerier visst nok... så tipper det er en farge som skal gå ut www.strawberrynet.com jeg har en kald hudtone og bruker vanligvis beige i mine foundationer. Hvis noen kunne hjulpet meg litt hadde jeg blitt veldig takknemlig:) Endret 6. oktober 2009 av mari4ever
mari4ever Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter #2 Skrevet 10. oktober 2009 hei:) Ser at min favoritt foundation, Clinique superbalanced er på tilbud på strawberrynet til bare kr 113!, men finnes bare til den prisen i en farge og det er fargen no. 37 cream rose ( og umulig å se hvilken farge den tilsvarer) Denne fargen finnes ikke i norske parfymerier visst nok... så tipper det er en farge som skal gå ut www.strawberrynet.com jeg har en kald hudtone og bruker vanligvis beige i mine foundationer. Hvis noen kunne hjulpet meg litt hadde jeg blitt veldig takknemlig:) iingen som veet????
Gjest Gjest_Pernille_* Skrevet 10. oktober 2009 #3 Skrevet 10. oktober 2009 Hva er det egentlig du spør om? Du sier jo selv at det er en farge som ikke finnes her + at det er umulig å se hvilken farge det er. Hvis du allerede bruker akkurat denne foundationen har du vel funnet din farge alt, og denne vil jo naturligvis ikke være samme farge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå