Gjest gjest1 Skrevet 15. september 2004 #41 Del Skrevet 15. september 2004 De ytterst få gangene jeg soler meg i solarium er det selvsagt naken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 15. september 2004 #42 Del Skrevet 15. september 2004 Det er meget sjelden jeg soler på meg på solstudio, men de gangen jeg har gjort det har jeg alltid bare hatt ei truse på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skytten01 Skrevet 16. september 2004 #43 Del Skrevet 16. september 2004 Jeg kler helt av meg. Liker ikke a fa skille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liane Skrevet 16. september 2004 #44 Del Skrevet 16. september 2004 Jeg solte meg alltid naken før,helt til jeg leste i lokalavisa at det hadde blitt oppdaget kameraer i solstudioet der jeg går.Var visst i 2 senger det gjaldt. Gangen etter da jeg var å solte meg, la jeg meg på min vante plass, og gud bedre der var det skåret ett hull inn til viften der kamera hadde vært. Altså ved fotenden, så kikkerene (de var 2) hadde fått fritt innsyn til mitt aller helligste, og mange med meg :evil: Håper bare de ikke vet hvem jeg er. Nå hviver jeg konsekvent på meg en liten tanga hver gang jeg skal ta sol (går uten truse til vanlig). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KalloRilla Skrevet 16. september 2004 #45 Del Skrevet 16. september 2004 De gangene jeg tar solarium er jeg naken. Jeg er jo og klar over kikking osv, men tenker som så at er det noen som vil se så vær så god. Jeg har ikke noe annet enn det de har sett før likevel.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 16. september 2004 #46 Del Skrevet 16. september 2004 Det er uhyre sjelden jeg tar sol, men de gangene jeg gjør det har jeg ingen ting på meg. Vasker sengen godt både før og etter. Jeg har inntrykk av at det er mest vanlig å sole seg naken, men har også opplevd at folk blir voldsomt sjokkerte når de finner ut at jeg legger meg kliss naken inni der. Det har heller aldri falt meg inn at noen kunne spionere på meg mens jeg ligger der, men jeg tror ikke det er noen fare. Det er kul umulig for en mann å komme seg inn i damegarderoben der solsengene er uten å bli oppdaget, så eventuelle kikkere måtte være andre kvinner - og de ser meg jo uansett naken i dusjen og ute i garderoben... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smiley Skrevet 16. september 2004 #47 Del Skrevet 16. september 2004 Det er litt hips om haps her i gården. Noen ganger naken, og noen ganger med string... Kommer litt an på hva som føles bra der å da!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 17. september 2004 #48 Del Skrevet 17. september 2004 Jeg beholder alltid trusa på.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 17. september 2004 #49 Del Skrevet 17. september 2004 Jeg beholder alltid trusa på.. Og jeg gidder aldri vaske etter meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angie Skrevet 17. september 2004 #50 Del Skrevet 17. september 2004 Jeg todde også det var helt vanlig. Har ikke vært på solstudio på en 5-6 år, men da jeg solte meg, gjorde jeg det alltid naken. Jeg ville ikke ha merker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 18. september 2004 #51 Del Skrevet 18. september 2004 Naken er jo liksom poenget, føler jeg. Iallefall deler av poenget. For da får man ikke skille.. Og jeg synes det er skikkelig usexy med sånn spøkelseshvitt skritt hos jentene. (jeg har sett på min fare share av den sorten en sen aften på byen og vi er to venninner på do). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 18. september 2004 #52 Del Skrevet 18. september 2004 eh, flaut. Rettelse: Fair share. Herregud for en engelsk på den snuppa her da.. Kan forsvare meg med at klokka nå er halv tre på natten Jeg kjeder meeeeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. september 2004 #53 Del Skrevet 18. september 2004 solte meg naken i solstudio ville ikke ha skille.ble veldig solbrent på rompa fordi den var ganske hvit før jeg tok sol. bruker dere solkrem i solariumet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. september 2004 #54 Del Skrevet 18. september 2004 solte meg naken i solstudio ville ikke ha skille.ble veldig solbrent på rompa fordi den var ganske hvit før jeg tok sol. bruker dere solkrem i solariumet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. september 2004 #55 Del Skrevet 18. september 2004 solte meg naken i solstudio ville ikke ha skille.ble veldig solbrent på rompa fordi den var ganske hvit før jeg tok sol. bruker dere solkrem i solariumet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. september 2004 #56 Del Skrevet 18. september 2004 solte meg naken i solstudio ville ikke ha skille.ble veldig solbrent på rompa fordi den var ganske hvit før jeg tok sol. bruker dere solkrem i solariumet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. september 2004 #57 Del Skrevet 18. september 2004 solte meg naken i solstudio ville ikke ha skille.ble veldig solbrent på rompa fordi den var ganske hvit før jeg tok sol. bruker dere solkrem i solariumet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. september 2004 #58 Del Skrevet 18. september 2004 solte meg naken i solstudio ville ikke ha skille.ble veldig solbrent på rompa fordi den var ganske hvit før jeg tok sol. bruker dere solkrem i solariumet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå