Gå til innhold

Naken i solstudio?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Soler meg med en liten truse hvis jeg først tar sol. Tror ikke det er særlig sunt å få sterke stråler på så ømfintlige områder. Solarium er skadelig nok som det allerede er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sungirl

Takk til alle dere som svarte.

Jeg regnet nesten med at mange andre også solte seg naken, men det var godt å få bekreftet at jeg ikke er "avviker" eller noe sånt.

Men jeg hadde fortsatt med det uansett.

Jeg har også hørt om kikkere, kameraer og sånt - men bryr meg faktisk ikke så mye om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har aldri falt meg inn å sole seg uten truse! Et lite truseskille kan jeg godt leve med. Det får jeg jo også når jeg soler meg i bikini.

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Jeg soler meg også naken, men passer alltid på å ikke dra overdelen på solsengen lenger ned enn at jeg klarer å åle meg ut ( har nemlig hørt en lignende historie).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No av vitsen m solariet er jo å jevne ut skillet etter bikinitrusa dahhh!!! Skjult kamera???? Nei, virkelig!!! Så spennende dahhh!!! :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egentlig ikke tenkt så nøye over det men , ja jeg kler av meg alt når jeg tar sol. Det er jo ingen andre der inne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg først soler meg i solarium, så soler jeg meg naken jeg også.

Har hørt om kikkere etc, men for å være helt ærlig så bryr jeg meg ikke om det, dersom noen får vanvittige gleder av å se meg ligge naken i ett solarium.... så dem om det!!

Liker å være naken, og ville misstrivdes i solarium dersom jeg hadde måttet kle på meg. (soler meg ikke naken på stranda, bare i solarium. Trives i mitt eget nakne nærvær, men har ikke noe behov for å rusle rundt sammen med mange andre nakne mennesker.) (bare kjærsten!!) :sjarmor:

Hadde lokket sittet fast hadde jeg tenkt "faaaaan!!!!" og muligens fått panikk uansett klær eller ikke, men det er jo stort sett stor nok åpning i nederkant eller øverkant til å kunne åle seg ut der om krisen dukker opp. Har tenkt tanken og lagt merke til at det er bredt nok der bare sola ikke står klint inntil veggen både i hodeenden og fotenden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har på meg stringen, føles mest naturlig sånn, desuten liker jeg skille jeg, liker å se hvor vanvittig brun jeg blir :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...

Soler meg alltid naken i solarium. Soler meg også helst naken ute om sommeren hvis forholdene ligger til rette for det. På naturiststrand eller på et øde sted

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...