Gjest Gjest_Lille_* Skrevet 6. oktober 2009 #1 Skrevet 6. oktober 2009 Hei! Jeg holder på å skrive takkekort til alle som kom til bryllupet vårt i utlandet. En del av vennene våre hadde med seg kjærester (som de ikke bor med). Er det vanlig å sende et kort til begge eller bare til en part? Og på kortene til de som er samboere feks.: skriver jeg begge navnene, eller holder det med kun ett navn? Hehe, takk for hjelp!
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2009 #2 Skrevet 6. oktober 2009 Hei! Jeg holder på å skrive takkekort til alle som kom til bryllupet vårt i utlandet. En del av vennene våre hadde med seg kjærester (som de ikke bor med). Er det vanlig å sende et kort til begge eller bare til en part? Og på kortene til de som er samboere feks.: skriver jeg begge navnene, eller holder det med kun ett navn? Hehe, takk for hjelp! Jeg ville skrevet felles kort til parene som har gitt gave, uavhengig av de er gift, samboende eller om de bor hver for seg. Begges navn bør stå i kortet. jeg tror hvertfall at jeg selv hadde tatt det litt ille opp om jeg og min samboer kjøpte bryllupsgave til en av hans venner og kun hans navn sto i takkekortet. (hvor et par av en eller annen grunn har kjøpt hver sin gave hadde jeg skrevet eget takkekort til hver av dem)
lilleGrethe Skrevet 6. oktober 2009 #3 Skrevet 6. oktober 2009 Send dem kort sammen - de har vel gitt dere gave sammen også? Hvis de bor hver for seg, send kortet til addressen der den dere kjenner best bor. Skriv begge navnene inni kortet. Hvis de bor sammen, synes jeg du bør putte begges navn på konvolutten også.
Noli Skrevet 6. oktober 2009 #4 Skrevet 6. oktober 2009 Du skal skrive det samme som de skrev på kortet de ga dere. Samme navnene altså. De som ga kort/gave sammen skal ha sammen, med mindre de ikke er et par. Eks. fikk vi felles gave fra en fetter og en kusine av mannen min, de fikk selvsagt hvert sitt kort..
Cæmis Skrevet 6. oktober 2009 #5 Skrevet 6. oktober 2009 Jeg ville gitt de hvert sitt siden de ikke bor sammen.
Eplefe Skrevet 6. oktober 2009 #6 Skrevet 6. oktober 2009 Jeg ville gitt dem et sammen, så lenge de ga gave sammen.
Sunshine Skrevet 7. oktober 2009 #7 Skrevet 7. oktober 2009 Jeg hadde sendt til den som var vår venn, med begges navn inne i kortet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå