Gjest Ea Skrevet 6. oktober 2009 #1 Skrevet 6. oktober 2009 hei! jeg har et forferdelig hår! det er masse helt rare krøller, og jeg retter det sefølgelig, men.. det blir aldri rett! etter 2timer eller hvis det er kjørlig ute, blir det sikkelig frizzy, og får litt krøller! hva kan jeg gjøre? plis kom med tips
Kamelia83 Skrevet 6. oktober 2009 #2 Skrevet 6. oktober 2009 hei! jeg har et forferdelig hår! det er masse helt rare krøller, og jeg retter det sefølgelig, men.. det blir aldri rett! etter 2timer eller hvis det er kjørlig ute, blir det sikkelig frizzy, og får litt krøller! hva kan jeg gjøre? plis kom med tips Akkurat sånn hadde jeg det også. Helt til jeg prøvde chi-metoden. Det er ikke alle frisørsalonger som gjør det, men jeg gjorde det her: www.haar.no. Chi-metoden er strukturomforming av håret, og det varer helt til håret vokser ut igjen. Håret blir heller ikke så slitt som ved vanlig antipermanent. Det blir mer slitt av rettetanga hver dag. Det koster litt, betalte 3700 kr for mellomlangt hår. Det var inkl behandling, shampo og balsam. Absolutt verdt det! Man må gjøre det ca 1 gang pr år, litt avhengig av hårlengde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå