Gå til innhold

spraybruning- blir det bra?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Noen som har erfaring med spraybruning? Hvordan blir det, og hvordan gjøres det? Varer det lenge, eller falmer det og blir skjoldete og fælt etter kort tid? Hvordan blir brunfargen? Jeg skal gifte meg, og lurer på om jeg skal ta litt solarium, eller bare velge spraybruning?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Tuppelure_*
Skrevet

Har tatt spraytan tre ganger, og har vært veldig fornøyd. Fargen ble veldig jevn og fin, og jeg følte meg skikkelig fresh! Der jeg var foregikk det hele ved at jeg fikk utdelt en dusjhette til å ha på hodet, og en skikkelig ulekker papirtruse til å ha på mens de sprayet.

De tok også og smurte på ett eller annet, muligens vaselin, på øyebrynene, sånn at de ikke skulle ta farge. Selve sprayingen foregikk med en sprayboks-lignende greie, mens jeg stod inne i et slags dusjkabinett. Helt ok.

Fargen holdt i litt under en uke hos meg. Tror jeg tok spraybruning to dager før jeg skulle i bryllup.

Tips: Anbefaler at du skrubber hele deg skikkelig grundig hjemme før du blir sprayet. Type bodyskrubb og ansiktet likedan. Det er også smart å ha på seg mørke klær, evt klær som du ikke er redd for, når du drar til salongen. De greiene de sprayer på kan nemlig smitte av på klærne, og jeg ble anbefalt å vente noen timer med å dusje etterpå.

Lykke til!

Skrevet
Noen som har erfaring med spraybruning? Hvordan blir det, og hvordan gjøres det? Varer det lenge, eller falmer det og blir skjoldete og fælt etter kort tid? Hvordan blir brunfargen? Jeg skal gifte meg, og lurer på om jeg skal ta litt solarium, eller bare velge spraybruning?

det er masnge fine bruningssprayer du får kjøpt nå... jeg bruker min en til to ganger i uka. får ofte kommentarer på fin glød i huden :)

så jeg ville definitift gått for spraytan. og du kan fint gjøre det selv med et glimrende resultat:)

Skrevet

Jeg har spraytannet meg i et velvære studio og blir like fornøyd hver gang :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...