Gå til innhold

Tenne dama med ord.

Gjest Gjest_trådstarter_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet

De rette ordene på rett tid kan få dama utrolig tent, mens feil ord kan drepe selv den beste stemningen. Med andre ord er risikoen stor når det kommer til pirrende ord.

Det hele handler om å skape tanker og fantasier hos partneren uten å høres desperat ut.

Dama er sinsykt god til å sende meldinger som pirrer. Mye av det er på grunn av at hun hinter til noe fremfor å gå rett på sak.

Jeg er fra før av dårlig til å formulere meg, så det er ikke alltid det slår like bra ann når jeg prøver meg. Jeg har hatt mine fulltreffere jeg og, men det er rom for forbedring.

Så har noen tips til å pirre dama uten å høres desperat og teit?

Det er tross alt endel psykologi bak sammspillet mellom ord, følelser og tanker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du kan begynne i det små og si at du synes at hun er kjempe deilig og at du har lyst på henne. og si at du har lyst å kjenne på de perfekte puppene hennes. så lenge du skriver noe som omhandler henne, så vinner du frem !

Gjest Langt mot Nord
Skrevet

De gamle stier kan man utenat, sa kjerringa, hun stakk skjeen i øret.

Skrevet (endret)

"Du din grisete lille horetøs. Nå skal jeg knulle deg i ræva uten å ta det minste hensyn til din nytelse. Du kan skrike så mye du vil, ingen vil høre deg. For meg er du intet annet enn en spermcontainer, en bruksting, min egen lille knulledukke."

Noe sånt? :fnise:

Endret av kisskissbangbang
Skrevet

Siste hadde i alle fall fått meg i fyr og flamme. 8D

Gjest Gjest_Victoria_*
Skrevet
De rette ordene på rett tid kan få dama utrolig tent, mens feil ord kan drepe selv den beste stemningen. Med andre ord er risikoen stor når det kommer til pirrende ord.

Det hele handler om å skape tanker og fantasier hos partneren uten å høres desperat ut.

Dama er sinsykt god til å sende meldinger som pirrer. Mye av det er på grunn av at hun hinter til noe fremfor å gå rett på sak.

Jeg er fra før av dårlig til å formulere meg, så det er ikke alltid det slår like bra ann når jeg prøver meg. Jeg har hatt mine fulltreffere jeg og, men det er rom for forbedring.

Så har noen tips til å pirre dama uten å høres desperat og teit?

Det er tross alt endel psykologi bak sammspillet mellom ord, følelser og tanker.

Jeg tenner mest hvis meldingene er litt abstrakte, slik et forspill skal være. På samme måte som at forspillet ikke skal gå ut på å røske av henne klærne, spytte henne i skrittet og spanke henne på rumpa, bør meldingene heller ikke være for grove og spesifikke.

Snakk om noen ting du tenner veldig på (som hun kanskje ikke vet at du tenner på ved henne) og sett stemninga for den aktuelle sexen "Blir helt hard av å tenke på at jeg får se deg naken og deilig senere i kveld.. Gleder meg ;)".

Uansett er meldinger med sexy innhold great for sexlivet. Særlig hvis partneren leser dem og svarer.

Gjest Gjest_MissCoverdale_*
Skrevet
"Du din grisete lille horetøs. Nå skal jeg knulle deg i ræva uten å ta det minste hensyn til din nytelse. Du kan skrike så mye du vil, ingen vil høre deg. For meg er du intet annet enn en spermcontainer, en bruksting, min egen lille knulledukke."

signerer denne! ;)

Skrevet

Jeg ville nok reagert mer på "jeg lengter etter kroppen din, etter å nyte varmen din, og kjenne at vi beveger oss mot hverandre" osv

Skrevet
Jeg ville nok reagert mer på "jeg lengter etter kroppen din, etter å nyte varmen din, og kjenne at vi beveger oss mot hverandre" osv

Det vi kan konkludere med er egentlig at vi på KG kan komme med forslag til hva som kan funke, men han bør ikke ta det vi sier som en fasit. Om det der hadde vært en invitasjon til sex, så tror jeg tenningen min hadde slått seg helt av, jeg hadde gitt ham tidenes dummeste blikk, og fått latterkrampe. x)

Skrevet
Siste hadde i alle fall fått meg i fyr og flamme. 8D

Kanskje ikke fyr og flamme, men jeg hadde i alle fall reagert positivt. :P

Skrevet (endret)
Det vi kan konkludere med er egentlig at vi på KG kan komme med forslag til hva som kan funke, men han bør ikke ta det vi sier som en fasit. Om det der hadde vært en invitasjon til sex, så tror jeg tenningen min hadde slått seg helt av, jeg hadde gitt ham tidenes dummeste blikk, og fått latterkrampe. x)

Takk for den ;)

Jeg hadde sikkert tent på den første versjonen jeg også, en gang iblant, men ikke hele tiden.

ville bare gi litt motvekt, for jeg vet at ikke alle damer tenner på å bli snakket til eller tatt på den måten, men reagerer mer på det romantiske

Endret av Tante
Skrevet

Ja, det var ikke for å erte deg eller noe, det var bare så utrolig motstykke til hva som hadde tent meg. Om det der blir sagt i sex-tonefall til meg hadde jeg brutt sammen i latter, men som en invitasjon til å krype inn i armene hans mens vi så TV eller noe hadde det funket. =)

Ikke fordi, romantikk funker på meg også, bare ikke helt samme måten, kanskje. Fra ett romantisk synspunkt, så reagerer jeg mer på å høre at jeg er hans, at jeg tilhører ham, hvor glad han er for at jeg er hans og at han kan bruke meg som det passer ham. Så har man det råe jeg tenner på, da er jeg hans uten at jeg har noe valg. Det høres jo ut som akkurat det samme, men forskjellen ligger i det romantiske at han får meg slik han vil ha meg, og det råe at han tar meg slik han vil ha meg.

Skrevet

Jeg pleier å reagere veldig positivt på at han forteller at han blir hard av å tenke på meg, eller gleder seg til å smake på meg, se på meg, ta på meg - whatever det nå er vi skal.

Som andre sier - det trenger ikke være grovt, men vær personlig, fortell hva du liker, hva du lengter etter, hva hun er utrolig god på..?

Skrevet

Mulig han ikke får napp på den femiromantiske versjonen hos akkurat sin dame, men han unngår i hvertfall å bli arrestert for sjikane og trussel om anal voldtekt :ler:

Vanskelig å gi konkrete råd som skal virke seksuelt tennende på en dame vi ikke kjenner.

Skrevet

Gjengangeren er i alle fall at å si hva man vil/skal gjøre virker tennende. Så er det bare å passe på at det man vil/skal gjøre faktisk tenner dama. :P

Skrevet

Jeg hadde begynt å le hadde jeg fått denne. Hadde vært utrolig morsomt, men vet ikke om jeg hadde blitt tent.

Skrevet
Jeg pleier å reagere veldig positivt på at han forteller at han blir hard av å tenke på meg, eller gleder seg til å smake på meg, se på meg, ta på meg - whatever det nå er vi skal.

Som andre sier - det trenger ikke være grovt, men vær personlig, fortell hva du liker, hva du lengter etter, hva hun er utrolig god på..?

Enig i dette.

Skrevet

"Kom hit så kan vi pule" pleier å funke ganske greit for meg.

Gjest Alfalfahannen
Skrevet

Når du har vært ute og pult litt på andre damer, når det som egentlig skulle vært en kosekveld med dama har blitt litt for mange øl med gutta etter jobb og kanskje et lite knull med en fremmed tjej en sen nattestime... kommer du hjem og temmer dama med ord. Sweet talk. Til dere havner i høyet. ;)

Skrevet (endret)

Tråden er ryddet iht KGs regler.

Phaedra, mod

Endret av Phaedra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...