Rime Skrevet 6. oktober 2009 #1 Del Skrevet 6. oktober 2009 Jeg er fadder til ei herlig jente på 12 år igjennom Plan. Jeg kunne tenke meg å sende et kort og en liten julegave til henne, men siden jeg ikke ser noe om dette på Plan sine hjemmesider vil jeg sjekke litt først. Er det noen land hvor de ikke feirer jul, eler det ikke er OK å sende julegave av andre grunner? Når må man sende gave for at den skal rekke frem i tide? Andre som har sendt gaver, hvor gammelt er fadderbarnet og hva har dere kjøpt i gave? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 6. oktober 2009 #2 Del Skrevet 6. oktober 2009 Jeg er ikke fadder, men det ser ut som Plan har et eget opplegg for hilsner og gaver her: http://www.plan-norge.no/For%20faddere/Sen...n%20hilsen.aspx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rime Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter #3 Del Skrevet 18. oktober 2009 Noen fler som har tanker rundt dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 19. oktober 2009 #4 Del Skrevet 19. oktober 2009 Plan har jo som sagt et eget opplegg for gaver, spesielt angående hva gavene kan inneholde og hva de ikke kan inneholde, du bør sikkert bare lese på plan sine hjemmesider om hva du kan gi og ikke Men type fargeblyanter, stickers, tegneblokker, bamser og sånne ting mener jeg er lov. En venninne av meg har i allefall sendt noe slike ting nedover til en jente hun er fadder på Du trenger jo i så fall ikke skrive at det er JULEgave, om du tror at fadderbarnet ikke feirer jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå