Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

jeg fikk en stund siden et så kalt norgesmagasinet, som er full av reklame for postordrefirmaer

Den innholdt en siden om et firma som solgte kina inspirert kjole over nettet.

Nå finner jeg ikke den brosjyren...

kan noen hjelpe, vet dere om hvor jeg kan få kjøpt kina-kjoler

Videoannonse
Annonse
Gjest GreenSky
Skrevet

Bor du i Oslo? For i såfall vet jeg om en butikk som syr kina-kjoler. Husker ikke navnet på gata, men den ligger på bislett. Ikke så langt i fra høyskolen, og en cafe som heter Nero.

Skrevet

Og så selger de dem på H&M, tror jeg.

Kanskje bare i barneavdelingen? Men jeg fikk i alle fall like, røde til jentene mine der.

Skrevet

jeg vil også ha china-kjole, men er de veldig smale i fasongen?? Ikke plass til pupper? :o

Suz :-?

Skrevet

Heisann! Dette spørsmålet var som sendt til meg :D

Det kuleste stedet du kjøper er på Panda på gryunerløkka. Den ligger ved grunerløkkaparken og eieren kjøper klærne sine fra kina! de koster ca 6-700 kroner tror jeg. Ellers kan det hende de har det på shangrila nederst i karl johan (de har ihvertfall kina-sko der) Så også noen på vero moda her om dagen tror jeg... men ville ambefalt panda:)

Suzy: Skjønner problemet ditt, sinnsykt irriterende :evil: , men toppene får du vel på deg? puppa blir litt most men... hva gjør man ikke for å se bra ut?

:D

Skrevet

Jeg var på Panda for 3 timer siden,og de har såååå fine kjoler der altså.Dåååån :roll:

Anbefales,men om det er plass til pupper å sånn i dem vet jeg ikke.Men det finner man jo fort ut :wink:

Skrevet

Var i Kina i påska jeg, og fikk sydd masse klær hos skredder der... Det var gøy det, og så kosta det nesten ikke noe heller. Flotte klær var det og, god kvalitet og godt arbeid! Blir ikke det samme å kjøpe slike klær her i Norge akkurat, det kunne jeg aldri ha funnet på å gjøre.

Skrevet
Bor du i Oslo? For i såfall vet jeg om en butikk som syr kina-kjoler. Husker ikke navnet på gata' date= men den ligger på bislett. Ikke så langt i fra høyskolen, og en cafe som heter Nero.

Kompisen min har kjøpt den cafèen!! :D

Og Vero Moda har ihvertfall china-topper,sikkert noen som har tatt inn kjoler også.

Så en kjempefin kjole her om dagen i gull/sand farge.

Hun hadde satt opp håret med "pinner" og var sååå fin!

Gjest Anonymous
Skrevet

Hejsa Norge :D

Tænker du på www.lilychoo.com eller www.orientaltrading.co.uk ?

Skrevet

Vel, det er et stykke til Oslo, så jeg får luske bort på Vero Moda først... Har hatt lyst på sånn china-topp/kjole i alle år!!! *drømme*

Får tape puppa flate og "go for it" :roll::ler:

Suzy :wink:

Skrevet

Hvis du vurderer å kjøpe av firmaet med den annonsen i Norgesmagasinet, så må jeg igjen påpeke at bildene der er akkurat de samme som hos flere selgere på ebay - som i tilfelle selger de samme kjolene for godt under halv pris av hva den norske tilbyderen forlanger.

Jeg kjøpte min gjennom ebay.com av selger silk4you.com, og er veldig fornøyd både med kvalitet og pris! :blunke:

Men passformen er litt unorsk, så det beste er sikkert å prøve kjolen før du handler.

Fru Nitha

Skrevet

Med min fasong må det nok prøves ja... :roll:

Suz

Gjest glamourgirl
Skrevet

Ha ha ha ha, Suzy!

Jeg har kinakjole, og jeg har store pupper. Aaaahh, føles digg, ble du litt misunnelig nå? :sjarmor:

Men, kjøpte på Camden Market i London. Second hand, før de blei "in", har brukt den råmye. Jeg ville nok sjekka endel second-hand butikker i Norge også, hvis du fortsatt leter.

Lykke til

Skrevet
Ha ha ha ha, Suzy!  

Jeg har kinakjole, og jeg har store pupper. Aaaahh, føles digg, ble du litt misunnelig nå? :sjarmor:  

JA for tenk at jeg ble det ja!! :-? *furter*

Hm... bruktmarked var lurt... Skal ta en tur på Vero Moda første, tenker jeg... det er ikke noen bruktbare bruktbutikker for klær her :lol:

Skal ut og shoppe første skoledag klær med datter'n i dag uansett så jeg kan jo smugkikke litt da *lyser opp*

Suzy :D *blid igjen*

Gjest glamourgirl
Skrevet

Helt helt ærlig, så skviser den puppene en smule :oops: Kos deg på shopping m datter!

:hjerte: Glam

Skrevet
Helt helt ærlig, så skviser den puppene en smule :oops:  Kos deg på shopping m datter!

:hjerte:  Glam

HÅH!!! *triumferer* :D

Jepp skal kose meg masse... Shoppe er gøy! :D

Suz :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Anbefaler deg heller å få sydd deg en.Fikk gjort det når jeg var i Thailand for noen år siden, og den er kjempefin. Får plass til puppene å. :lol:

De på Panda er ikke i ekte silke, og du ser stor forskjell på de som er ekte og ikke.

Skrevet

Det er en søt liten butikk på Grunerløkka også som har "Kina-kjoler".

De har mye annet spennende også, kopper og pyntegjenstander i samme stil. Husker ikke helt hva den heter, men den ligger i Markveien nesten ved siden av Qba.

Skrevet

Det er Panda som ligger i Markveien, Felicia. De har masse fint, men som Gjest her sier, de er ikke i ekte silke og masseprodusert. Prisen der er forresten rundt en 1000-lapp. MEN, de er kjempefine, nydelige farger og mønstre og alle størrelser.

Dersom du kjøper en slik kjole som er produsert i Kina er det greit å være obs på at størrelsene er litt forskjellige fra her, jeg prøvde en i XL som var passe, og bruker M til vanlig... :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...