Gjest knekt Skrevet 6. oktober 2009 #1 Skrevet 6. oktober 2009 Samboeren min har en jobb hvor han er bortreist mye. Så nå som han har vært hjemme allerede 1 uke og ikke hadde ryddet bort baggen sin, tenkte jeg å være snill å gjøre det.. Det skulle jeg aldri ha gjort, for der finner jeg noe jeg aldri trodde jeg kunne finne, nemlig kondomer!!?? Ble helt sjokka og la meg ned på gulvet og klarte ikke bevege meg, ble helt lamma.. Han var ikke hjemme da jeg fant de.. hva hadde dere sagt? gjort? jeg skjelver og klarer ikke tenke riktig nå...
Suzy Skrevet 6. oktober 2009 #2 Skrevet 6. oktober 2009 Det er vel bare en ting du kan gjøre. Sette deg ned og vente med kondomene i hånda, satse på sjokkeffekten og få klemt ut noen svar.
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2009 #3 Skrevet 6. oktober 2009 Jeg hadde konfrontert han med det. Å ha kondomer i baggen krever en meget god forklaring i mine øyne.
Montezuma Skrevet 6. oktober 2009 #4 Skrevet 6. oktober 2009 Samboeren min har en jobb hvor han er bortreist mye. Så nå som han har vært hjemme allerede 1 uke og ikke hadde ryddet bort baggen sin, tenkte jeg å være snill å gjøre det.. Det skulle jeg aldri ha gjort, for der finner jeg noe jeg aldri trodde jeg kunne finne, nemlig kondomer!!?? Ble helt sjokka og la meg ned på gulvet og klarte ikke bevege meg, ble helt lamma.. Han var ikke hjemme da jeg fant de.. hva hadde dere sagt? gjort? jeg skjelver og klarer ikke tenke riktig nå... Det har jeg opplevd en gang også! Men ved nærmere ettersyn viste det seg at de var gått ut på dato for lenge siden og hadde ligget der i maange år! En etterlevning fra gamle dager ;-) Ta en prat med han du, så får du kanskje ro i kroppen. Det kan jo vise seg å ikke være så ille som du tror.
Gjest knekt Skrevet 6. oktober 2009 #5 Skrevet 6. oktober 2009 Baggen er helt ny, kjøpte før han dro... var i syden før han dro videre på jobb så jah.. faen nå som alt gikk fint, trodde jeg..
Gjest megvel Skrevet 6. oktober 2009 #6 Skrevet 6. oktober 2009 Konfronter han! Det kan vise seg å være ingenting, og det kan vise seg å være veldig mye mer enn det. Du får hvertfall vite hvorfor han har kondomer med seg.
Gjest Gjest_Tine_* Skrevet 6. oktober 2009 #7 Skrevet 6. oktober 2009 Dersom han er litt smart kommer han til å si at de tilhører en kamerat e.l. Du bør kanskje tenke over på forhånd hvordvidt du skal tro på en bortforklaring eller ikke.
Gjest 1 Skrevet 6. oktober 2009 #8 Skrevet 6. oktober 2009 Baggen er helt ny, kjøpte før han dro... var i syden før han dro videre på jobb så jah.. faen nå som alt gikk fint, trodde jeg.. Uff, da. Skjønner godt du fikk sjokk. Jeg ville nok prøvd å roe meg kraftig ned før han kommer hjem, og forklart det du gjør her, at du ville være snill å pakke ut av bagen hans og fant kondomene og at du vil ha en forklaring. Han bør etter min mening ha en j.... god forklaring. At han f. eks ikke vet hvordan de har havnet der, er for tynt..
Gjest Cynthia Skrevet 6. oktober 2009 #9 Skrevet 6. oktober 2009 Samboeren min har en jobb hvor han er bortreist mye. Så nå som han har vært hjemme allerede 1 uke og ikke hadde ryddet bort baggen sin, tenkte jeg å være snill å gjøre det.. Det skulle jeg aldri ha gjort, for der finner jeg noe jeg aldri trodde jeg kunne finne, nemlig kondomer!!?? Ble helt sjokka og la meg ned på gulvet og klarte ikke bevege meg, ble helt lamma.. Han var ikke hjemme da jeg fant de.. hva hadde dere sagt? gjort? jeg skjelver og klarer ikke tenke riktig nå... Jeg hadde KREVD en forklaring. Og kastet ham ut etterpå.
lovenemo Skrevet 6. oktober 2009 #10 Skrevet 6. oktober 2009 Det er vel bare en ting du kan gjøre. Sette deg ned og vente med kondomene i hånda, satse på sjokkeffekten og få klemt ut noen svar. Sign.
Gjest Chiffon Skrevet 6. oktober 2009 #11 Skrevet 6. oktober 2009 Jeg ville nok ha ventet på ham med kondomene i hånden jeg og, ikke pokker om jeg hadde godtatt noen bortforklaring han måtte nok ha tilstått alle sine synder (tenkte og utførte) før jeg hadde vurdert og roet meg.
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2009 #12 Skrevet 6. oktober 2009 klem til deg først. gjerne fortell hvordan det har gått!
Wildy Skrevet 6. oktober 2009 #14 Skrevet 6. oktober 2009 Au da, den var ille! Jeg hadde krevd en forklaring, og den burde vært utrolig god om han skulle unngå å pakke tingene sine i en rasende fart!
Gjest knekt Skrevet 6. oktober 2009 #15 Skrevet 6. oktober 2009 For en respons! tusen takk Jeg er redd han blir forbanna fordi jeg rydda i baggen... jeg skulle bare være snill.. Jeg er utrolig dårlig på å konfrontere folk, men får se hva som skjer senere. Og til deg som skrev at det ikke gjør noe at folk er utro så lenge de bruker kondom, du er vell en dem selv
lille rotta Skrevet 6. oktober 2009 #16 Skrevet 6. oktober 2009 Ja, her trengs en goood forklaring!! Hva i all verden skal han med kondomer i bagen når han er ute og reiser uten deg??! Jeg mener du MÅ konfrontere han. Som flere sier, sitt og vent på han med kondomene i hånda. Se også nøye på hvordan han reagerer når han ser du har funnet de.. Ser han overrasket ut? Eller virker det som ikke det var så farlig at du fant de. Håper det finnes en logisk forklaring og alt ordner seg... Jeg heier på deg!!
Bambimor Skrevet 6. oktober 2009 #17 Skrevet 6. oktober 2009 Au da, dette trenger en god forklaring!! Jeg ville ha pakket tinga mine, og ventet på hm med kondomene i hånden. Lykke til uansett hva du velger
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2009 #18 Skrevet 6. oktober 2009 Ville spurt han rett ut om hadde vært utro mot deg! Hvis han nekter ville jeg tatt frem kondomene!!!
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2009 #19 Skrevet 6. oktober 2009 Konfronter han! Det kan vise seg å være ingenting, og det kan vise seg å være veldig mye mer enn det. Du får hvertfall vite hvorfor han har kondomer med seg. Nei, det tror jeg ikke du får vite. Er han som de to utro mennene jeg har opplevd, så kommer han til å finne en bortforklaring. F.eks. at dette er arbeidskollegane's (barnslige) måte å spøke på. Evt. som hevn for noe han har gjort tidligere. Eller at de tilhører en kompis (som er en forklaring jeg forøvrig ikke ville kjøpt. Hvorfor i all verden skal han oppbevare kompisen's kondomer?) Eller at han ikke aner hvordan de har havnet der. (Ville slett ikke kjøpt den heller.) Det som skjer når han kommer med en forklaring, er at du blir usikker, fordi du så gjerne VIL tro på han. Han kommer garantert til å blånekte på det du er redd for, og du vet ikke hva du skal gjøre så lenge du ikke har et sikrere bevis. Min erfaring er at du må innse fakta, at dette ikke kan bortforklares, og finne ut hva du vil gjøre. Men du vil uansett alltid være i tvil, og til slutt vil du tro at han ikke har gjort eller tenkt å gjøre noe galt. Hvis du da har kvittet deg med han, kommer du til å angre. Har du valgt å bli hos han, vil du etterhvert roe deg med tanken, og sannsynligvis måtte leve med en utro dritt. Gang på gang vil du finne nye bevis, men du blir etterhvert blendet av forklaringene hans, og venner deg til å leve sånn. Den andre løsningen er å vente litt med å konfrontere han (vet det er VELDIG vanskelig!!) Driv litt etterforskning på egenhånd først, før han vet at du vet. (Legg tilbake innholdet i bagen hans, så han ikke skjønner noe.) Ikke så veldig lett å finne ut noe, men du kan jo begynne å sjekke f.eks. tlf.,mail, har han fått noen nye venner på facebook? Noen kvinnelige arbeidskollegaer han nevner? (Men det trenger jo ikke være kolleaer heller.)Besøk han uventet når han er på jobb. Ta en spansk en om at det er en dame som har ringt og spurt etter han flere ganger med skjult nummer, og se hva han foretar seg etter dette. (Stygt gjort, men mener helt klart at det må være lov å drive denne form for "etterforskning" i denne settingen!!) Min konklusjon etter det du forteller er dessverre at dette bare kan tyde på en ting, han er utro eller planlegger å være det. Dette kan ikke bortforklares, og du har lov å bruke alle nødvendige midler for å finne ut av dette, så du får visshet. Hold oss oppdatert. Kanskje vi kan lære noen knep. Har jammen hatt bruk for det selv et par ganger ja.
Gjest Mann på 44 Skrevet 6. oktober 2009 #20 Skrevet 6. oktober 2009 Samboeren min har en jobb hvor han er bortreist mye. Så nå som han har vært hjemme allerede 1 uke og ikke hadde ryddet bort baggen sin, tenkte jeg å være snill å gjøre det.. Det skulle jeg aldri ha gjort, for der finner jeg noe jeg aldri trodde jeg kunne finne, nemlig kondomer!!?? Ble helt sjokka og la meg ned på gulvet og klarte ikke bevege meg, ble helt lamma.. Han var ikke hjemme da jeg fant de.. hva hadde dere sagt? gjort? jeg skjelver og klarer ikke tenke riktig nå... Han har ikke vært på jakt? Jeg bruker kondomer til å tre over løpet slik at det ikke kommer smuss i det.
Anbefalte innlegg