Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som overskriften sier, hvilke gode hudprodukter anbefaler du?

Er ute etter produkter som fjerner urenheter i ansiktet, renser tilstoppede porer. Har litt tørr hus i kinnene, men litt fet hud i T-sonen. Kan noen hjelpe meg?

Har prøvd clinique 3 trinn og det fungerte dårlig, men likte ansiktskremen (den gule firkantede flaska)

Har også prøvd dermalogica, men fikk ikke noe bedre resultat.

hjeeeelp!! Jeg er ikke tenåring lenger , men i midten av 20årne og vil ha flotters hud. :sukk:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HENGER MEG PÅ HER.

sliter med de samme problemene som du gjør.

er selv i 20årene også...

har selv prøvd mye rart uten særlig hjelp.

Skrevet
Som overskriften sier, hvilke gode hudprodukter anbefaler du?

Overskriften sier ikke det....den sier hunprodukter... :gjeiper:

Skrevet
Overskriften sier ikke det....den sier hunprodukter... :gjeiper:

Ha ha det går litt fort i svingene, skal selvfølgelig stå HUDprodukter :fnise:

Skrevet

Jeg har brukt Dermalogica i flere år, og er kjempefornøyd! Liker også Decleor, men syns de er altfor dyre.

Jeg tror det vil være lurt å gå til hudpleie med jevne mellomrom. Da vil du få det beste utgangspunktet for videre stell av huden din, og du får også muligheten til å prøve forskjellige produkter som kan passe for deg.

Skrevet
MD Formulations.

----------------

<3 annieaa

Leser litt om de produktene nå. Hva heter den du tenkte på? .....og er det vask? rens? lotion? annet?

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Jeg har akkurat begynt med litt mer hudpleieprodukter, og det jeg liker til nå er Decleor Cleansing Milk og påfølgende Decleor Tonifying Lotion, som dagkrem bruker jeg MD Formulations Antioxidant moisturizer SPF 20, nattkrem Decleor hydra floral maska. Jeg har også akkurat begynt med MD C-renwal serum.

Jeg syns huden min har blitt jevnere og penere. Huden kjennes generelt bedre ut. Jeg har kombinasjonshud, litt fet t-sone og litt fuktfattig. Anbefaler deg bloggen til Hilde Christina, den er veldig god på informasjon,anbefaling av prdoukter innen hudpleie :)

Gjest Sandbekken
Skrevet

henger meg på.. har samme type hud som deg + fuktfattig har jeg hørt.

Gjest SmallTalk
Skrevet

Jeg har omtrent samme hud som deg. En hudkrem jeg er veldig fornøyd med er Decleor Hydra Floral krem. Den tilfører fukt, uten at t-sonen min blir fet og kinnene knusk tørre.

Rens og tonic er jeg på leting etter selv, så der kan jeg dessverre ikke hjelpe. Men jeg må si at jeg har Decleorprodukter sterkt inne til vurdering der også.

Jeg brukte MD formulations før, når jeg var i tenårene og hadde skikkelige hudproblemer. Men nå tror jeg at de vil bli altfor sterke for huden min. Ihvertfall på daglig basis.

Anbefaler også bloggen til Hilde Christina sterkt.

(PS: Decleor er ikke så svinedyrt dersom man handler på nett. Spesielt ikke nå som pundet står lavt.)

Gjest Sandbekken
Skrevet

^ ser på Decleor på feelunique nå, men jeg har ingen anelse om hvilken rens og toner som er bra for min hudtilstand.. på siden kan man velge mellom All Skins, Dry/Normal, Combination/Oily, Sensitive eller Mature det nermeste er vel comb.oily fordet om jeg akkurat nå er tørr?.. Blææ dette forvirrer meg!

Skrevet

Jeg skal vartfall sjekke ut produktene dere snakker om her. Om det er litt dyrt så er det verdt det hvis det fungerer.

Takk :)

så er det bare å fortsette å dele erfaringer og komme med anbefalinger

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...